Thursday, July 1, 2010

Demam Bola

skang ni pergi mana-mana saja orang sembang bola. Di office awal-awal pagi dah bercerita pasal perlawanan semalam, tengah hari pergi lunch, di kedai mamak pun bercerita pasal bola, balik malam sembang dengan kawan-kawan di rumah pun pasal bola. Tengok suratkhabar bola, buka Tv bola, dengar radio bola…supermarket kedai makan..semua bola..


semua orang kiranya dah demam bola.


aku yang yang tak minat bola pun demam…cuma…


aku demam selsema..dah seminggu!


T_T


Sekian,

A.L

11 comments:

Aiza J said...

adammm
awat rambut skema??
hahahaha..
sian dia demam berhingus
:P

adamLUBA said...

aiza..mai kerja..kena skema laa..alalallaalla

SM said...

hai... sejak bile bdak grafik skema ni...hehe

adamLUBA said...

SM...hahahaha! budak2 lain tak..sayep sorang ja! alallalalala

Clara Emily Cancer said...

tula..
usik org lg kan.
kan dah demam.

adamLUBA said...

uweeekk! clara...hahaha! mana ada usik..i xbuat apa2 pun..huh! adeh2..tp lepas sambut bufday tu la..terus demam sampai skang!

Khairul Azmi said...

cian...huhu..dah nak hbs da piala dunia...

Lyana said...

blame the football. mereka yg bawak disease :(

dayapp said...

hye adam..bce la blog aq yg pling karut nnti..:)

Nadia said...

Get well sooooon!

s.u.h.a said...

dah habis piala dunia, ada pulak piala inggeris la piala sepanyol la (ok, ini aku reka. kalau btl baguslah. hehe). bf aku pon asek tgk bola tanpa henti. tdo lambat2. btw, nice blog :)