Sunday, January 17, 2010

MCF update!


mataCantikfoto update...

aku baru sahaja selesai mengupdate photo untuk mataCantikfoto blog. Ini baru siri pertama dari 3 sesi outing hari sabtu yang lepas. Objektif utama aku untuk outing itu, adalah untuk mengeksperiment 50mm dengan lebih luas.. Sila lah ke sana untuk melihat phoho! ^_^

sekian,
A.L

11 comments:

Clara Emily Cancer said...

dh tgk kt wordpress..
cntik2..
nice bro..

adamLUBA said...

thank you clara!
^_^

Anonymous said...

cantik! pasni msti bnyk pic y gempaq2 da kt cn......terus kan usaha anda...kami support anda dr belakang! cayalah mr adam!:
(A&A)

adamLUBA said...

A&A
kami?? siapa 'kami' tu A&A? hehehe! bagos lah kalau mcm tu...pasti takkan menghampakan A&A
^_^

ZAFIRAH HANIS said...

bila nak amik gambar fira!!! heeee. :D

nak join outing bole? wawawa

emmetRaxor said...

wah..
terujanya..
cantik gila gambar2 anda..
tahniah..
tunjuk ajar la saya sifu..
ajar la..

adifDAS said...

congtrats bro
keep on going
keep it up on goods work..
whahahaha

adamLUBA said...

fira..haaha..dah balik tak bgtau! mcm mana nk amik! jom char kuew teow..hehehehe

emmet..
isk isk! aku pun masih belajar amet..setiap orang ada kelebihant dia masing2..so sama2 kita tunjuk ajar! ^_^

adif..
thanks bro!!

Thara said...

hie adam! love em pictures! i sent u a PM in ur FB. check it out and get back to me soon tau! thanks! :D

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛

豚骨拉麵Tiger said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社