Friday, November 6, 2009

seri pertama...















Sekian,
A.L

15 comments:

adifDAS said...

adeh2
jeles aku....
show ni best..
ad band fav aku
haih....sabaq la....

joegrimjow said...

ahaa
xpernah pergi

Farra Muneera said...

Puiyo!
Rock star habis! Nice shots Adam! ;)

emmetRaxor said...

wow..
tapi aku dah tengok gambaq neh sebelum diedit..
hahaha..
menggunakan lighting yang disuluh secara spotlight..
hehehe..
bijak2..

BuLaN iTu aKu said...

nice pic.. cantik sangat,,
mempunyai konsep yangh tersendiri

Dahlia said...

we want more!!! baru seri pertama kan adam? :)
siri ke seri?

adamLUBA said...

adifdas...
adoiyai..tu ar..tp aku pergi dh lambat...so tak banyak gambar aku amik T_T

joegrimjow..
hahaha..nnti klu ada lagii..sila lah pergi..syok ooo!!!!

fara muneera...
tq tq

emmet...
yup yup...haruss!!!!

bulan itu aku...
thank you...!!!!

dahlia..
hehehe..akan menyusul lagi..insyaallah...erkk..sebenarnya siri..salah tulih plak dah! adoooiiiyai!

anakmak said...

wuishhh!!!
adam nk tnya....LUBA stands for what?

adifDAS said...

LUBA ITU??
sejenis kura2 pun blh...sejenis unta pun blh...
luba tu lubang pun blh..
mcm2 la adam ni
fleksible adam ni..wahahhahahah

adamLUBA said...

anak mak & adif...
(eh salah..adif anak mak! baru betul)

LUBA..tak ada apa2 meanings atau maksud untuk perkataan itu. Juga di mewakili apa-apa. So apa itu 'LUBA'?

LUBA itu saya
LUBA itu Adam
LUBA itu AdamLUBA

p/s: Luba bukanlah saya yang reka or amik dari mana-mana buku/filem/internet. Sebaliknya Luba adalah di beri oleh seseorang pada satu masa dulu..siapa orang tu? cukuplah dengan hanya mengetahui namanya 'bobo'

NURSAKINAHBTMOHDSOLEH said...

AL! ill link ur blog ok ;) -sakinahsoleh

adamLUBA said...

sakinah!
tq tq! boleh ja! sila sila

joegrimjow said...

sowie

adamLUBA said...

joe..
erkk..napo plak?

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片