Tuesday, June 23, 2009

adakah aku yang bermimpi?



Ayuna...

Aku kenal dia sejak april 2007. Masa tu, kami hanya berkawan biasa, ceritakan masalah masing-masing, berkongsi minat, dan kadang-kadang keluar beramai-ramai. Pada masa tu, tak di nafikan aku macam tertarik dengan dia, tapi iyer la..aku bukan seorang yang berani untuk approach macam tu ja. Musti tunggu RIGHT time..musti tunggu SIGNAL dari dia. Tapi aku tak dapat kesan apa-apa pun dari dia..hurmmm, maybe dia just nak berkawan dengan aku...so okaylah! dari tak der langsung kan? hehehe...

Aku pun tak pasti apa yang terjadi, tetiba kami lost contact...masing-masing buat hal masing-masing.

......

Di sebabkan sesuatu hal, kami telah berjaya contact balik antara satu sama lain, dan pada satu hari, aku mengikut bebudak artO untuk mengambil gambar di sempadan negeri Perak, dan kebetulan si Ayuna berada di Taiping, jadi aku decide untuk berjumpa dengan nya di Taman Tasek Taiping. Plan untuk berjumpa tak menjadi di sebabkan Ayuna terpaksa balik ke kL selepas solat Zohor. Aku tetap berdegil untuk ke Taiping juga, andai tak boleh jumpa, dapat ke Taman Tasek pun jadilah.

Kata orang tua-tua "Tak kan lari gunung dikejar" , kalau ada jodoh, insyaallah akan berjumpa juga kan? so last last minute..betul-betul sebelum solat zohor, aku dapat massage dari ayuna yang mengatakan dia akan bertolak balik selepas isyak di sebabkan kawannya ada hal yang perlu di buat.

SEE..INI BUKAN PLAN YANG DI BUAT, ...INI JODOH!


So selapas dari perjumpaan hari tu, kami semakin rapat, dan rapat..dan rapat..setiap masa, kami akan menghantar pesanan ringkas ke telephone masing-masing. Dan pada 20.06.09 aku ke Kuala Lumpur kerana menghadiri satu sesi temuduga bersama-sama dengan beberapa orang lagi yang terlibat dalam dunia photography. So kesempatan ini aku gunakan untuk berjumpa dengan Ayuna, dan dengan ini dengan secara bersemuka dengan ayuna...



aku mengatakan yang aku SUKA dia sejak dari mula kami kenal,



dan yang paling mengejutkan.....





dia juga dari mula lagi sudah sukakan aku.....



Sekian,
A.L

54 comments:

nad said...

sweet =))

patenalya said...

Heheh comey, mnantuu cik mansor :D

arfahadnan said...

..^_^..
sweetnyer..

Nadia said...

alah alah adam! suwittnye macam gula gula kapas! :D

dia chantek okeh! :)

ichiban | いちばん said...

wow.. thats cute.. hahaha.. cinta yg berbalas.. hukhukhuk.. wish u guys happy oways.. =)

yumie said...

gud deh...!!!!

Elsa Soraya Othman said...

alololo chomeynye awek adam ;) happy for u dude! jage die elok elok tau!

dianahamasuba said...

da kapel ye? tahniah tahniah! semoga ko bahagia adam! :)

mie said...

yeahhh akhrnye adam tnjuk gmbq awek dia yg berasal dr tepeng tuh...sweet~semoga hubungan ni kekal hingga ke jnjg pelamin dan akhr hayat...amin.

saya.L-A-N-N said...

hey hey. awek ni la kan? yah! akhernya

joegrimjow said...

haha
sweet gile
jeles2

smoge bahagia yek

apexhuhu said...

waaahhhhh...
adam ku telah dirampas org..
adammm, ape pon hang kene bahagikan kasih sayang hang kat kami kawan2 hang ni. Ingat tu!hahah, wut eva pon..congrats bro, mule cari duit ya!jangan biar terlepas lagi. Ubah kehidupan hang tu skit..

oaker said...

hahahahahaha dan hahaha. finally mohd hadom telah membongkarkan 1 rahsia yg menyebabkn dia menjadi blur selama sebulan. mohd hadom telah mempunyai pasangan hatinya yg agak sekian lama dia cari x jompa2. hadom hadom.... memoga ada pembahagiann sempena pengkapelan hadom & hayuna (tul ke ako sebut nama ni?). dan 1 lg.... heharap ang dpt intebiu tu nanti walapon ako xtau ang interbiu apa, mungkin menjadi mat terap ka, mat selam ka, mat terbang ka, atau mat kamera jugak hohoh tp ako dpt hagak ang intebiu hapa wahai mohd. hadom. (hahah org jahat mesti ketawa). mungkin rezeki dari tuhan dah sampai untk ang kali ni hadom.
harap ang saksex eh silap saksess. TAPI KAWAN2 JGN LUPA lak. hadom hadom hadom hadom hadom hadom hadom hadom. (sori ini karangan ako wat kali ini)

hanilopiplopz said...

yuhoooo... bezt2!! pazti tiap mase tersenyum! tahniah bai!

jojie Oh! said...

ok aku dah faham.. kesimpulannye korang dah bercinta lah nie? hahahha
congrats! heheheh

ni ke 'pengakuan' yg ko nk buat dr dulu tuh? yg ko dok ckp kat blog tuh? hahahhahah

adam bongek ;p

Lyla Muhamad said...

HAHA SWEET GILA OKAYYYY! :D

Ashraf Fareeq said...

sangat comel.
gambar cantik.

::sYieQo:: said...

alahai sweet nye~

niesa_tas said...

huhu....salasilah baru akn bermula....weee...ecik adam serta kekasih hati jiwa jantung pisang lemak hempedu beliau.....
hehehehehe...
c0ngrats bro.....

Munky itu Hanjeng said...

heheheh..tahniah adamm
sejukkkk perut aku tgk..
moga2 bahagia la noh..
bahagia2 jugak,sk8 jom aaa men balik!
jom sk8!

ainonymous said...

sooo sweett..
both of u are match..
hope happily ever-after.. :)

raihana said...

sweet sungguh gf u tu.
jg die elok2 k.
semoga berkekalan sampai akhir hayat
tp
jgn lupa lak nak update blog u selalu k.

minamisensei said...

walaweh adam..
cayalah..
akhirnya gadis yang kerja ko kat supermaket(mimpi ko tue...previous entry) minah ni ler..
hahahah
pasni dah tak mimpi dah..
sama hensem..sama comey...
hahaha
tahniah yer..
aku doakan korunk berdua berkekalan hingga ke akhir hayat ..
amin

S I Z U K A said...

romantiko nyer,....
hehehe

Lollyp0p_c0keLat said...

cayalah...
sweet kapel..

sy dah link blog kamu..
link me back yeah...

=)

♥b|ntaNg Nan SaTu♥ said...

wiwit..
tahniah adam..
:))

hazira said...

adam&ayuna
sweet sgt!
tahniah en. adam :-)

Oh techickechic~ said...

congratz abg (:

ayie said...

weh... mana aci...
ang dah dapat awek dulu dari aku...
ceh..ceh..ceh....
pehal pon bro..tahniah.....tahniah....
tahniah.....tahniah.....tahniah.....
tahniah.....tahniah.....tahniah.....
tahniah.....tahniah.....tahniah.....
tahniah.....tahniah.....tahniah.....
(yeah....pasni makan kenduri lagi..how..how..how...)

adifDAS said...

yaahhh
aku pun nk ckp tahniah,,,
keep it cool
if anting frens here to help u bro..
aniting at all

bgs2 adam ni
(igt mesti lbh 8 bln )

mimynami said...

ecehh!
hehehe
sewittt

Clara Emily Cancer said...

tahniah adam..
dh dpt gak gf yer..
jaga baik2 nye.

NIMI Co.♥ said...

wahh sudah ada teman mesra..
bagus!bagus!
cantik!

meera said...

TAHNIAH BUAT KAWANKU...
T JGN LUPA JEMPUT YER..HEHEHE

tedy guard said...

sweetnya~

its all about me ; nadya :) said...

wahh.sweet gila !
hope you guys hepi ever after.aminn.. !
wewwitt !
:DD

norafifi izuan said...

hahaha...nice story.

shee said...

good job! *wink wink* hahaha
comel kan gmbr i amik ;)

lenkali rahsia lg i ketok kpale

Amelynina said...

sesuai la..biler nk kenalkn ngan nina?

Artyie_isaactyie said...

hoho..
cewit..

lilies said...

so sweets..jgn lak u lupe bufday die..=). Wish both of u best n will hv a wonderful life ahead u..smoge berkekalan hingga ke akhir hayat..amin..=)

izzad b* said...

hayooooo....
sweet ma..
go adam go!

oaker said...

adam pi kl lg arini....... urusan seri paduka baginda kot ..... n ako nk rekues kt ang mohd adam, where's da latest pic dude?

jay said...

hehehe...
2gu ape lg bro..

Al-Fahimie said...

dude!!!!
hahaa..
btol ckp shee..rahsia lagi..
aku campak kat jmbtan pulau pinang..

korang bak pulau pinang dibelah pulau tikus..haha
=)..n adam!!!aku tak tau ko ngade2..
ahahahahahahhahaha

it felt like heaven knowing the person tat u like..like u back..
(apa mende niw )eceh eceh..haha..
kawen aku nak bestman..
keke..=p

~~~...MenCari PeLAngi...~~~ said...

huhu...
ini awek yg ke brapa rtus..?
anyway cgratz..gud luck n all da beh..~~!!!
aku nk bet..adkah ini calon istrinyaa..??? hemm.....
complicated...

emmetRaxor said...

hehehe..
berjaya gak ang kapel..
semoga berkekalan ke akhirnya..
tahniah..
aku dah tak dapat nak tolong ang lagi..
dah tak dapat jadi P.A ang lagi..
aku dah bersara dah..
arto tetap jalan beb..
jangan lupa..

Kimy said...

whoaa~~ semoga berjaya bro luba. jgn lupa kahwin nati panggil lah team flickrjunk sama ek? hahaha

adamLUBA said...

for all...

waah! banyak nyer....erkk! minta maap sebab tak sempat nak membalas, tp akan di cuba juga untuk membalas jika ada masa kelapangan nanti...insyaallah...

bytheway...

thanks guys! harap segala-galanya akan berjalan lancar, harap-harap kali ni menjadi..hehehe..klu jadi nanti korang semua di jemput hadir..hehehehe! (perhh..berangan tak sudah aku nih)

sekian,
A.L

Anonymous said...

salam...adam...me...saaadah here....thats d gal?sweet....hope u can pray for my love life after this...me?not lucky enough like u...just wait for the time...ishh....nak kawin dah ker...but if anything,...can i still talk to you?can still lean ur ear for me?gud luck anyway...take care...succsess...daa...wassalam...

Nadia Yuna said...

semoga bahagia selalu adam

=)

SiQaH said...

both of u look good together..
semoga bahagia selalu..

pWiNcEz_pRiYa said...

hOnestly priya ckp..
dier mmg cOmel..

priya tunggu gamba kahwin yeer..
dier cantik+ cweet..
sama cantik..sama padan..:P

may gOd bless u bOth..:P

SuRaYa said...

ur love story is so sweet ......