Monday, May 18, 2009

Kenapa Minggu ni saya tak ambil gambar?

Ini adalah tag dari si AdifDAS!
(kalau tak buat nanti dia marah!)

1. Nama timangan di kalangan family:
i. Puteh (siyes..itu panggilan masa kecik-kecik..sbb masa tu aku masih lagi puteh!)
ii. Adam (itu dah memang nama aku!)
iii. Budak betuah (ini adalah nama timangan yang di panggil biler kemarahan di tahap melampau!!)


2. Anda seorang yang...
i. Suka cerita kamen raider
(terbaru adalah 'Decade'. best siott!!)


ii. Gila glamour
(mengikut pandangan beberapa kawan-kawan la)


iii. Takut tinggi
(bukan takut, tapi gayat!)


iv. Suka camera
(sayang didiNINE)


v. Perasan diri dia best
(well, nak buat cam mana! nak harap orang puji..berjangut laa! baik puji diri sendiri)


vi. Senang mempercayai orang
(well, yup! aku lurus..tp aku bangga sebab aku dapat mempercayai orang lain, terutama sekali kawan-kawan aku)


vii. baik hati sampai kena pijak kepala
(ini pun kawan-kawan yang cakap, aku tak rasa cam tu..tak salahkan kalau kita baik? klu diowang nak pijak..nak
buat cam mana..yang penting! aku hargai apa yang aku buat..dan aku gembira!!)


viii. korang la senarai...
(susah nak menilai diri sendiri..baik orang lain yang bagitau..)


3. Insan istimewa dan kenapa dia teramat istimewa
ada banyak (lebih pada seorang kira banyak la tu)..antaranya (ini tak termasuk family nih):

- Farah Shasheera -- Amalina - Al-fahimie - Adif - Amet - Afiq - Pija - Shazneeda - SG-ians - Aji - Ajoi - Lee - Hajaribrohim - Siti Maisarah - Aryanti Akthiar - Zairani Alias - Kandi

: mereka-mereka ni istimewa kerana mereka adalah insan yang banyak mengajar aku tentang kehidupan, erti kawan, erti sayang, erti cinta, dan banyak lagi la, mereka-mereka ni jugalah selalu bersama saya di masa senang, di masa susah!


4. Lagu kesukaan sekarang
i. Crushcrushcrush - Paramore ii. Born for this - Paramore iii. Guardian Angle - Redjumpedsuit Appratus

5. Warna kegemaran
i. Hitam ii. Putih iii. Cokelat

6. Benda paling wajib dalam handbag
i. DidiNINE (beg camera boleh dikira handbag tak?)

7. Kali terakhir nangis
i. Erkk..hurmm! 2 minggu lepas masa nengok episode akhir season 1 The O.C. (okay! aku tau aku losser..peduli apa! citer tu best kot!!!)

8. Tag rakan anda
Part ni aku malas..so aku xnak tag sapa2..aalalala...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Kenapa entry ni tak ada gambar?

Mingu lepas aku balik sekali lagi ke Jitra, tapi malangnya kali ni tak sempat nak keluar gi photo shoot, sebab terlalu sibuk, antara aktiviti - aktiviti yang di buat sampai tak sempat nak photoshoot tu adalah...

  1. Gi Hospital Sultanah Bahiyah Alor Star untuk melawat ayah adif.
  2. Berjalan-jalan di City Plaza Alor Star, dari tingkat atas, turun tingkat bawah, naik balik atas, turun balik bawah dan naik semula ke atas (kereta di parking di bahagian atas). Tujuan utama adalah memerhati anak-anak muda yang mempunyai potensi untuk menjadi model. Serius..yang mana aku rasa boleh jadi model, aku gitau si Afiq..dia terus gi tanya! si Amet sediakan name card. hahaha..
  3. Teman Amet gi Daftar company untuk Arto Enterprise.
  4. Teman Afiq gi jumpa awek yang dia kenal kt myspace.
  5. Gi 'Kedai makan western si Awek' di mana, bak kata adif dan afiq ada awek cun! sampai jaaa...erkkk..awek tu boleh la tahan cun..tapi tak la cun gila gila macam si afiq ni cakap..pas tanya balik, afiq cakap..awek ni mmg tak cun..tapi rambut dia cun T__T
  6. Main Rock Lagend (haram nak naik satu level ja kena kumpul sampai 5,000 fame)
  7. Tengok Kamen Raider Decade (cis paling lates episode 16..arrhh..aku mahu lagi..alalala)

so itu lah antara sebab sebab mengapa saya tak dapat nak buat photo shoot pada minggu lepas! Hujung minggu ni aku akan pasti kan ada gambar untuk di lihat..(kan aiza kan?)




Sekian,
A.L

22 comments:

aizul said...

owh model laki available tak?

hahah

Aiza Jeniza said...

errr..yeayea..ada gambar baru yg boleh dilihat pada hujung mggu ini, adehh malu saya. nama saya dipetik dlm blog ini.dahla blog ni pemes..(-_-)

adamLUBA said...

aizul...
yah yah! masih lagi ada kekosongan..alalalala! skang ni banyak dapat model pompuan ja..hahaha (dah memang aku cari model pompuan..alalala...laki pun cari gak..baru ada 2 orang..)

aiza jeniza..
hehehe..terima kaseh kepada kamu..alalalala! ceh! dush! mana ada pemes..biasa2 jaa.. ;p

Clara Emily Cancer said...

nak watpe cari model..
u kan leh jd model..
xpyh dh cr2..

anyway mesti u pegi kt sg nibong nie kan..

miss kiminggo said...

alala.
adam.
mmg ini blog feymes sih.
masuk remaja lagi. =DD
kenal kamu pun dari situ deyh~

TIA said...

wohow
feeling habis tgk OC smpai nangis
ekeke
=)
xpe2...sy disini juga menangis

adamLUBA said...

clara..
masalahnya..i nak shoot gambar..saja nak suka2 amik gambar..klu i jadi model..sapa nak amik gambar??

kamu lah jadi model..boleh???

miss kiminggo..
alalala..his! xder laa..itu kebetulan ja dapat peluang macam tu! hakikatnya saya masih lagi insan biasa! xder glamor2..alalalalala
=^__^=

TIA..
sedih kot part last sekali season 1 tu..masa dia nari, pastu marissa cakap.."I Love You..." pastu ryan diam jaa...dammm! saya tgh emo skang

HAZIRA said...

En.adam..
nak tanya sket. awk mmg nak model2 area2 kedah n penang je ke?

chocolate said...

pehh..cri model cm2 ek?kriteria2 cne yg di"usha"?hihi

puteh2..klaka la part yg mkn kat kdai western awek 2...hahaha

adamLUBA said...

hazira..
erkk..tak laa...area mana2 pun boleh? napa? berminat? hehehe..boleh boleh! kamu pun boleh juga..nak nak nak?

chocolate..
hahaha..yah yah! of couse kena usha..sbb saya nak cari yang slumber cok kodok jer pose..senang! nanti yg malu2 ni...nanti dengan saya2 malu..alalalala...

adifDAS said...

terharu aku
ad nama aku
huhu
rupa2 nya
ang syg aku la jg
huhu
aku pun syg ang
alalallalala

chocolate said...

yg selamba cok kodok??haha..sush gak 2 nk carik..yg malu pon ssh gak..kang cmeraman lak malu nk snap..haiszz..haha..
pss:msih de borg kosong kerr?kih3

Clara Emily Cancer said...

saya x layak le adam..
baik cr org yang terbaik..

cr model utk ape nie?

adamLUBA said...

adif..
hahahah..adeh! silap..terletak nama hang pulak..adeh2..

chocolate..
hahaha..tu laa..saya kalau model malu..saya pun malu..adeh! bukan apa..klu jenis slumber cok kodok ni..pose dia natural sikit...
ada ada...nak?

clara..
semua orang layak lah! erkk..saja suka-suka...nak amik gambar! ;p

Artyie_isaactyie said...

hahah..cp mang port ssuai cri model..keh3..
tempat bdk2 teen loq staq lpak..
mcm2 jenis da..
heheeheh

Nadia said...

ala? tade gmba? :p

adamLUBA said...

artie..
hahaha..betoi2..tp kan..perhh! tak sangka budak2 skang bergitu advance! T__T

nadia..
xder! T__T heheheh!

chocolate said...

klau ader,why nope??haha..
xderla..mne de..sje jer..rmai ag model cok kodok kat luar 2..haha

shee said...

ehem nak model perempuan ehem.
hahahaha i tak perasan post nih. wink wink adammm~ esok bday! hehe

"hish budak bertuah nih"

:p

adamLUBA said...

chocolate...
hahaha..mmg ramai..sebenarnya semua orang boleh jadi model..yang penting keyakinan..

shee..
hahaha..shee shee..jgn risau..nama u dah ada dalam senarai sejak i terpikir nak buat benda ni..u KENA jadi model..so tak der pilihan..alalalala

yea yea..dah tua! haihh!!!! T__T

emmetRaxor said...

aku nak jadi model bole ka??
hahaha...
nama aku ada dalam senarai ang yea..
aku member yang paling jahat suka susahkan ang dalam apa jua keadaan..hahahaha

hajaribrohim said...

adam,salah eja nama yan la.bukan Aryanti Akthiar.akhyar la.haha!! i lef you!