Friday, May 1, 2009

hari pekerja!


Yeaa! aku dah sampai jitra! huhu...semalam lepas habis kerja, aku terus balik ke jitra, masa ontheway balik tu, cuba bayangkan...naik WABAF, dia tak der radio, pastu takder penghawa dingin plak. Best nyer HTC battry kian susut..so xder hiburan la aku malam tu. Dah laa penat kerja, terus balik, tak der hiburan..so bayangkan condition aku menempoh 1jam 45 minit. Perhhh...mau gila aku! so aku buat keputusan..beli kacang hijau dengan 100plus. Sambil makan dan minum aku melalak sowang dalam kereta. So semalam adalah hari-hari rock kangkang..dimana lagu-lagu yang aku nyanyikan adalah rata-rata dari kumpulan search, wings dan lefthanded! -__-"



Sampai jaa umah semalam, lepas salam-salam dengan family, aku teruss lelap! zzzzzzzzzzz....


So pagi ni pun tak buat apa, banyak menghabiskan masa di rumah, tapi start pukul 5pm aku dan kumpulan lelaki-lelaki bujang jitra keluar untuk membuat photo shoot. Kami park WABAF di depan Masjid Zahir, dan kami pun berjalan-jalan menyusuri bandar kota star. Memandangkan masa agak lewat..so tak banyak gambar yang dapat di ambil. Tapi okaylah...sekurang-kurangnya aku dan didiNINE lebih rapat. Kami sedang membina chemistry disini. ^__^


Okaylah..aku tak tahu nak tulis apa dah..wal hal petang tadi masa drive, macam-macam ada dalam kepala otak ni nak tulis. Sesungguhnya aku sedang tenenauuw~ (pening) maybe sebab aku sudah mengantuk..
jadi layan lah gambar-gambar ni dulu...saya mahu tetdo kay! nite nite..sweet dreamz!








p/s: Kepada yang bekerja, "Selamat hari Pekerja"! kepada yang exam "Goodluck", study rajin rajin..kepada yang tak buat apa2 tu.."happy resting" ^___^

Sekian,
A.L

17 comments:

ayie said...

weh....datang kuala perlis la weh...
slmt hari pekerja
"cintailah kerjaya anda..."

wiena said...

waaa bnyk betul gambar nyer... best gak layan gambar ni.. heheh 'slmt hari pekerja' kpd suma yang bekije...

Kimy said...

wow cantik pic kawan2 hg tu. yg paling minat pic kawan2 hg yg guna strobist tu.. good work!

Clara Emily Cancer said...

miss my kampung at jitra..
lama x balik..
rindu la..
bile la blk kg..

nice pic..
dpt didinine trus byk pic yg amek..
anyway mmg cntik pic2 nie..

selamat hari pekerja adam..

adamLUBA said...

ayie
hahaha...klu aku pi nanti aku roger hang..

wiena..
hehehhe..dah xlarat nak tulis..tunjuk ngn gambar jaa lah!
;p

kimy..
thanks bro..aku masih lagi baru dalam menangkap gambar ni..alalala..ni pun tgh belajar2 setting guna flash..perlu tunjuk ajar dari hang nih..alalala


clara...
tima kasehh! =^__^=
balik mai laa..bleh lepak2 sekali..
huhuhu

adifDAS said...

huhuhu
hasil didinine
sgt menarik
huhuhu

ayie said...

datamg...datang...
aku nak berkenalan dengan didinine ang tuh...

hanilopiplopz said...

emosi katenye... yg penting performance... aaaa ape aku mencarut nih!! huhh.. gud job didinine.. trbaek dr lensa anda!

emmetRaxor said...

penat baq ang follow si adam luba neh..
sesiapa nak follow better gi jogging petang bagi ada stamina..
gambaq yang menarik dan jeles aku tengok..

adifDAS said...

amet berpic bersama adik nya(edy)
huhuhuhu

adamLUBA said...

adif..
hoyeeehh..hasil2 ni terjadi kerana bantuan pencahayaan daripada amet..^__^

ayie..
insyaallah...

hani..
hani oh hani..adakah kamu tengah penin sekarang? -__-"

amet..
heh! banyak laa hang punya stamina..ya ya..terima kaseh atas bantuan anda dan sistem pencahayaan anda..

adif balik..
hahahaha...no komen -__-

hanilopiplopz said...

si pening yang sdang pening ting tong.. ahaahaha

adamLUBA said...

hani..
hahaha..xper2..saya faham!

nadya said...

adam! i suke bile u letak bnyk2 gmba dlm blog u. kagum kot tgk ur pics!

adamLUBA said...

dya...
heh! ya meh? okeh okeh...nanti i letak2 banyak2..huhu..dya dya..nak amik u jadi model..bleh? ^__^

nadya said...

haha. u wat klaka ke adam. i ta sesuai la. segan segan! :p

u professional la! nnt wedding i, u amek la! hee!

adamLUBA said...

dya...hahaha..u ngn shee laa..so xsegan sangat kan? ada 2 orang..^__^

erkk..mana ada lah! i orang baru lagi..uhuhu..heh! betul ek? okeh..set!