Thursday, April 9, 2009

Syukur!

Yea! alhamdulillah! WaBaf dan kembali sihat! Dah boleh berjalan seperti biasa. Terima kaseh kepada Doctor yang merawat. WaBaf cuma ada masalah di jantungnya (batry) dimana ia telah 'kong' (aku tak tahu macam mana nak jelas kan, korang faham kan?), dan juga tali pusatnya terputus (alternator belt). Setelah habis doctor merawatnya, dia dah boleh balik ke rumah, dan sebagai celebrate WaBaF dah sihat, semalam aku dan Amet bawa dia tengok wayang cerita kegemaranya, iaitu Fast&Furious 4. ^___^

Pagi ni dia nampak sihat! Dah boleh boleh berjalan seperti biasa dengan lancar! Semoga WaBaF akan terus sihat di masa depan.

Sekian,
A.L

p/s: Minta maaf! minggu ni banyak kerja nak kena siapkan, dan macam-macam benda jadi dalam minggu ni..so aku tak dapat nak manage masa untuk hantar film untuk di cuci (gambar di redang). Insyaallah jika tak ada apa arah melintang, hujung minggu ni aku cuci..dan awal minggu depan, saya akan masukkan dalam entry pulau redang yang penghabisan. ^__^

11 comments:

ahmdsyhmi said...

gila, WaBaF ko minat fast&furious tu..

Lee said...

jom sujud syukor jom..

memule dgr name WaBaF membayangkn spesis cam chubaka lam star wars hukhuk

ropenye spesis kenderaan..

jahil nye daku..
T__T"

Elsa Soraya Othman said...
This comment has been removed by the author.
mie said...

hey same leee adamm...sayepp pun pegi tgk fast n furious 4..bsame kwan....heeee..tahnIAH WaBaF anda telah sihat..huhu

aainachentak said...

haha wabaf da jadi mcm binatang peliharaan kau pulak kan.yg kau kne manje+jage hati dia.

oladida..fs & furious seyh! ramai yg x saba kowt nak tgk muvie tu..

:)

adamLUBA said...

ahmdshymi...
tu la...demand gila wabaf aku tu! aku nak tgk citer lain dia tak bagi..(walaupun dia hanya di berada di carpark) -__-"

lee...
haha..wabaf memang sejenis kereta..tp dia garang cam chubaca..walalala!

elsa soraya...
hahaha..WaBaF adalah no plat keta saya.. --> WBF ;p

mie...
best kan citer tu? hohohohoh..yea yea...tq!

aaina...
haha..wabaf bukan binatang lah! tp dia memang peliharaan saya..hehehe!
hoho! harus laa tak sabar..best gilak citer tu...dari awal..sampai minit terakhir..best best!

NIMI♥ Co. said...

ahahahahaha...
kalau org tak tau sure igt wabaf tu wabak denggi ke..
hehehhehe

Clara Emily Cancer said...

jgn kasi wabaf majuk lagi ke..
sian dia..

adamLUBA said...

nimi...
hahaha..banyak la kamu denggi..
wabaf tu masa mula dengar dah macam hanjeng nyalak jer..
"wabaf..wabaf" ;p

clara..
baaaiikkkk...sayep janji! xbg dia majuk agi..;p

mie said...

giler best citer tuhhh...mcm nk driftt dlm panggung tuh jerkk..hahaha.. bace blog sayepp...hahah lagi lawak kot..ngee ngee...

oaker said...

oooooooooooooooooooo pi tgok wayang x ajak ako.