Tuesday, April 28, 2009

Robot-robotan!



Saya dan didiNINE | photo by apex using Nikon D60 + Kit lense + Nissin Speedlight

yeah yeah! semalam balik dari kerja agak awal la (8.00pm), so plan pada mulanya nak keluar jalan-jalan di penang untuk shoot. Tapi bila sampai ja umah, lepas mandi manda bagai, kemalasan melanda, lagipun tetiba rasa macam tak best bila nak shoot gambar yang tiada model (aku tak berapa suka amik gambar landscape sebenarnya), so decide dok umah, layan DVD apex baru beli dan makan burger hasilan pakcik debab (apek yang panggil okay, jangan salahkan aku, "minta ampun pakcik debab!").

Dalam dok syok layan DVD tu, tetiba rasa cam bosan, so aku capai beberapa robot gundam milik si apex ni, dan terus memulakan photo shoot. Apex yang tengah sedap tengok DVD pun tetiba datang join..hahah! so kat sini, aku share sedikit lah dari hasil tangkapan semalam...










Tak sabar mahu balik kampung hujung minggu nih...^__^




1st gambar aku shoot (guna self timer) masa dapat didiNINE (nikon D90), Thanks to my family ^__^


Sekian,
A.L

29 comments:

WadieBentley said...
This comment has been removed by the author.
aizul said...

alamak ai..cun plak gmbo yang 1st tuh!~

adamLUBA said...

aizul..
hehehe..tq tq

adifDAS said...

huhuhu
kasi terang skit la..
pic2 tu
huhuh

hasil yg menarik

Aiza Jeniza said...

errr..gambar saya?hehehe!

adamLUBA said...

adif
haha..hang mai laa nengok monitor kt umah ni...confiuse doh!

aiza..
gambar kamu? tungggguuuuuu..jgn risau..saya tak lupa..^__^

oaker said...

sebenaqnya posing asal gundam si apex tu adalah bukan yang sedang dilihat oleh anda skrg. posing asal gundam2 apex ini adalah seperti........... kite jumpe selepas ini.

ako dgr ceta ada saudari yg mempromisikan produknya di blog adom ini... apakah betul itu?

Clara Emily Cancer said...

suma pic cntik..
1si pic bj koboi mn amek..
muka adik adam lbh krg sm je dgn adam..
ish dslr pn ade nama gak ek..
cm kete dia lak..

adamLUBA said...

oaker..
dah dah..tau laa hang tgh bercinta sekarang..tu yg mood merapu tgh banyak kan?kan?kan?

clara..
thanks..
erkk..baju koboi tu sebenarnya selimut warna hijau (kepunyaan apex) then tukarkan color dia ker cokelat! hehehehe...
adaaaa..mussti ada nyer..
benda yang saya sayang musti ada nama..hehehehe

oaker said...

woit bila ako bencinta?

PeaCeMaKeR kaH? said...

hoho cantiksnye pic

ea nampak blog u dlm remaja

Lollyp0p_c0keLat said...

agak cantik gambar2 yg u amik..
mane x cantik nye benda mahal tue nikon..
kg kamu kat ne?

wiena said...

waa... saper mamat ensem dpan sekali tu??? koboi sesat png erk??? hehehe... family u gurl sorang erk?? tak dak saper kawen lagi ker???

Anonymous said...

aku nk yang akak kau... boleh?

Lyla Muhamad said...

adam , is that u (yg blah knn skali) dalam gmba fmly tu ? err . or not ? haha . teka2 je :P

sbb u use self-timer en . so i predict tht knn skali tu kau . haha . :DD

*correct me if im wrong ^^

hanilopiplopz said...

uhuhu.. pic2 kau sume bau didinine nih.. adoiyaii.. meroyan la paz nih..ehaehahaeh

Nadhirah Zamrose said...

kim slm kt adik.
wee~

jojie-elle said...

jeles! fullstop. ;p

ayie said...

ya..itu dia.....
en adam kita dah memulakan snap nya...
ha..ha..
weh..bila nak main snap spon lg...
gian pilak rasanya....

ps:betui ka din dah nak kawen,

Clara Emily Cancer said...

00oo selimut pun jadi ek..
tp xpe editing yang baik..
anyway blk jitra k..
drive carefully

Nadia Yuna said...

comelnyaa

bilalah boleh mengikut adam pegi

streetshoot neh. huhu

adamLUBA said...

oaker..
haha..dah dah! cukup cukup segala alasan itu..alalalal!

peacemaker..
alalala..eh blog i ek? alalal =^__^=

lolypop..
wahahaha..cantik ka?tp masih tak memuaskan citarasa saya..masih blom ada chamistry lagi antara saya dan didinine..erkk..kg saya kt kedah! jitra..tau? ^__^

wiena..
hoho..apa plak sorang..tu mak saya tu..2 orang gurl..hehe! erkk..abang dia yang sulong pun xkawin lagi..inikan pulak adik2nya yg masih bersekolah..^__^

anonymoous..
aku ada kakak ker? -_-?

lyla muhamad..
iyeh! saya laa tu..erkk..muka tak sama ngn muka saya ka? haiyoohh!! ^__^

hanipolpia (adeh! susah nak eja)
hahaha..bukan lepas ni..dari dapat ritu dah gila meroyan dah..hahaha

Nadhirah zamrose..
erkk..kim salam? duo posen! ^__^

jojie..
hua hua..dush dush! tampor dahi..nanti aku gi KL kita lepak2 naa..aku bg ko pegang didinine lima minit..hehehe!

ayie..
haha..jom hujug minggu ni..aku balik kedah! betoi laa..din sendiri tepon aku..alalla

clara..
baaaiiiiiikkkk! saya akan memandu penuh hemat (sure jam malam ni T__T)

nadia..
hah! dari dulu lagi hah! dah berapa tahun ek? hampir 3 tahun kan? ka dah lebih..mai la balik penang..saya shoot kamu banyak2..^__^

wiena said...

owh jadi yang abg sulong tu awak ler.. hahah ingat saper la ensem sgt.. kuik..kuik....

adamLUBA said...

wiena..
erkk..hensem..
meh sini..saya lanjer eskrem..
^__^
erkk..anyway..terima kaseh!
hohohoh

(kembang kembang)

wiena said...

blanjer aiskrim jer ker?? makan tak ader... amboi kembang semangkuk yer puji dier...

Lyla Muhamad said...

haha . sorry la bro . agk keliru sket d ctu . maaaaaaafffff ^^"


anyway , that's one happy family u got there :)

Cik Wanie said...

mr.adam..
trjumpa blog kamu kt chtbox kwn sy
hoho..

mencari pelangi said...

eh..ada kakak ang no...hehe...
tnya skit bleh apa ptua kakak ang mjdi cntik dn krus kmbali d zman rmajanya ek??

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛