Monday, March 9, 2009

Terima Kaseh & Maaf & kehilangan

Terima Kaseh


Kepada crew-crew Art,Mind&Soul Production, terima kaseh banyak-banyak sebab membenarkan aku untuk turut terbabit dalam aktiviti korang ni. 2 hari di set sangat menyeronokkan. Melihat telatah sorang-sorang yang pelbagai ragam, melihat kerjasama satu kumpulan, mendengar jeritan seorang-sorang, mendengar perbualan di mana konsonan di dalam ayat sumuanya menjadi 'i'. hahahaha..sangat best lah!

Juga terima kaseh kepada Yana sebab sudi mengajak aku untuk join, banyak benda yang dapat aku belajar, perhhh susah rupanya ek! hohoho!

terima kaseh kepada shana/maya sebab memberi aku keselesaan untuk meneruskan project ni, hohoho..kalau tak musti aku kekok gila! ^___^

terima kaseh kepada ben (bainun kan?) sebab menjadikan aku seperti hero dalam cerita twilight (bapak perasan aku) dan terma kaseh juga sebab bagi aku lagu ^_^

kepada din, terima kaseh juga sebab menenangkan aku (walaupun sebenarnya aku dah 90% tenang)

dan kepada yang lelain, terima kaseh sebab susah payah ke sana ke mari untuk menolong aku, walaupun kita baru kenal tapi korang dah tunjukkan nilai seorang kawan yang baik. aku sangat sangat hargainya (perhh masa ni aku tersentuh gila doh~ yana, klu u nak shoot part i nangis..u patut tunggu moment ni, cmfrm i meleleh secara nutural kerana tersentuh dengan keikhlasan kamu semua)

manager & director



Maaf

weh! berak ni..jangan la amik gambar

maaf sebab terlupa dialog, (scene dekat pasar tani tu, adeh!), maaf sebab tukarkan 'mood' korang dari sesuatu yang ceria kepada sesuatu yang muram durja.(sebab tu aku xnak sedih2 malam tu, aku kena kuat sebab aku nak korang happy), maaf sebab rasanya grooming aku masa scene last tak begitu sesuai, maaf juta juta juga jika ada percakapan aku, tingkah laku aku..atau apa-apa saja laa yang bekenaan dengan aku yang mungkin menimbulkan perasaan kurang puas hati..maaf yah! maaf juga atas kelalaian aku. T__T

Kehilangan


Setiap sesuatu yang terjadi ada hikmah dia tersendiri. So bagi aku, tak perlu nak tangisi pemergian si-dia. bak satu lirik lagu nih "bila ku kenang, ku renung gambar wajah mu, kisah yang lalu tak akan berulang lagi, katakan saja, cerita lama..usah di rayu pada yang tak sudiiiiii..." (erk betul ntah..hentam saja lah labuuuu)

Mungkin ada yang tahu mungkin ada yang tak tahu, so..yang tak tahu biarlah tak tahu..yang tahu tu, tahulah..(isskk banyak plak perkataan 'tahu' ni..teringat tauhu bakar la plak!)

Okay! dengan ini saya ingin menistiharkan bahawa segala aktiviti photographi saya akan di kurangkan, or mungkin stop sekajap dalam masa beberapa bulan or mybe tahun yang akan datang nih! minta maaf kepada mereka-mereka yang datang kesini untuk melihat hasil photo tu, hurrmm...tak dapek den nak nolong! tapi bukan nya tak der langsung tau! aku akan cuba usahakan untuk dapatkan juga shoot2 photo untuk kowang...(paling tak pun, gambar aku..hahaha boleh kan?)

Rumusan

manager yang baik hati

Minggu lepas aku telah mengikuti satu project dari art,mind&soul production (kan yana kan?) untuk membuat beberapa pengambaran di Perlis. Hah! aku begitu teruja kerana inilah kali pertama aku di beri kepercayaan untuk berlakon..hahaha! (sebenarnya sebelum ni dah ada..tapi aku tolak sebab keadaan masa tu tak mengizinkan - perhh tetiba aku terasa seperti masuk dalam tong sampah pastu angkat sendiri, gi jejalan di tengah kota). Semua berjalan dengan baik walaupun terdapat beberapa halangan, tapi masih dapat di jayakan (walaupun aku begitu suck dalam menghayati watak2 romantik). So segala perkembangan mengenai cerita ni..aku akan ceritakan nanti..iaitu paling lambat pun hujung bulan 5 ni..bukan apa, kalau nak cerita tu, baik cerita semua kan? tak nak laa cerita sekerat sekerat..tak best! (mungkin masa tu aku dah rindu ngn bebudak ni). Seronok tengok diowang ni bekerja, rasa macam best ja..tetiba aku rindukan bebudak kelas aku masa belajar dulu.


antara mereka yang menghiburkan

so itu la aktiviti aku masa sabtu dan ahad lepas, n isnin..aku stuck di rumah (penang) malas nak kuar layan house season 3 sampai tengah malam, n tetdo! so dari pagi aku berada di depan tv hanya bertemankan 6 ketul roti cokelat berserta air susu tanpa lemak sebotol. perhhh laaayaaaannnn!

Sekian,
A.L

p/s: gambar-gambar akan di update nanti!

25 comments:

Senorita AiN said...

anda kehilangan????
*blurrr*
weeeee......

adamLUBA said...

iyer ain...
kehilangan..
atas kesalahan i sendiri..
T__T

oaker said...

aiyok! adom da jd penglakon. aiyok!

emmetRaxor said...

damn..
awek ang lari tinggalkan ang yerkk...
sampai aty dia yerk..
hahahaha...
pas neh jadi la model sepenuh masa plak yerk..

Elsa Soraya Othman said...

adaaaaaaaaaaaaam! kamu jadi pelakonkaaaaaaaH? waaah nak tengok nak tengok ;P tuh yang rasa kehilangan tuh still 'in character' or memang in real life yeah ?

ehe, come what may, be stronger in confronting all de challenges k!

sudah lengkaplah pakej kamu menjadi orang halus.

*halus di sini membawa maksud seni ya, he he.*

tas_niesa said...

w0w...berlakun...ade bakat ker???...ermmm....(?_?)

ngeh ngeh ngeh...

yanasaja said...

kiti siying iwik singit2.timi kicih tiling kiti.iwiklih ilhim ying tirbiik (kite sayang awak sangat2.time kaceh tolong kite.awaklah ilham yang terbaik) hahahahaha...gilo tergeliat lidah ku juaaa!

p/s: art,mind n soul production laaaaaaa

p/p/s:ttg kehilangan itu 100%kesalahan kami.maaf yep............................................

adamLUBA said...

oaker..bontot!

emmet..adeh2..awek jadahnya..itu cinta sejati lah!hahaha..apa barang awek!

elsa..
hahahah! ya ya! erkk..pasal kehilangan tu, in real life lah!
tp jgn tersilap..bukanya awek, tunang or gf..itu dah hilang setahun yang lalu...T__T

niesa..
erkk.entah! try jaaa! hohoho

yana!
iwik, siying iwik jigi, singit sinik kirji ngin iwik! tik sibir nik jimpi ligi. (erkk faham2 sendiri la ek! hahaha)

erkk..baik baik! nanti saya betulkan..huhuhhu

dah dah! cukup! xnak salahkan sapa2 ek pasal benda ni...benda dah lepas! kita sama-sama okay! ^__^

adifDAS said...

nnneaaaahhhhhhh
cinta sejati??
siapakah??
babi aku tak tau bnda apani
blh bg tau skit kot....

huhuhuh
ohh ang tipu aku nohh....
ang bt apa kat perlis
bt short filem tak bg tau pun

ishhhh

adamLUBA said...

adif..hua hua...
^___^

adifDAS said...

sbar bro
huhuhu
-_-

aku sbg kwn baik ang
menumpang sedey
ang tau dak
aku hampir menangis dgq berita ni
ishh..sumpah aku igt ang main2
sedey gla aku skrang
(aku lak yg emo.huhuhu)

adamLUBA said...

hahaha...vontot hang!
xperlu nak kenang...
hidup kena teruskan..
benda dah jadi...
past is past..
now is time to go forwad..
^__^

emmetRaxor said...

bodo ang neh adif..
ang nak sedey pasai apa??
adam pon xsedey..
dari luaran la..
dalamn aku tak taw..
mesti meronta-ronta kesedihan dan menahan sebak..
dia boleh jadi sama taraf ngan ang balik..
jadi la model untuk photographer tempatan..

emmetRaxor said...

bodo ang neh adif..
ang nak sedey pasai apa??
adam pon xsedey..
dari luaran la..
dalamn aku tak taw..
mesti meronta-ronta kesedihan dan menahan sebak..
dia boleh jadi sama taraf ngan ang balik..
jadi la model untuk photographer tempatan..

yanasaja said...

hadam hie hedeh..hite hawu(nak nanges)

adamLUBA said...

hana..hana hada haya hedeh, haya hokeh haja..hak hau hanges her hana..hangan hihau..(u nanes jer, i akan bertukar menjadi syaitonnn dan mengetuk2 pala u...)

emmetRaxor said...

hapa ha hyaiton..
hadi ha hower henges..
mongok..
poek..
toet..

oaker said...

weh kengkwn.... memarila kita mengpromot adom ini... bakatnya xharus disembunyikan, bukan seperti USBnya. mari kita warwarkan kehebatannya. ayuh!

oaker said...

a'a la adom. ako pun tompang sedeyla atas kematian awek ang tu. banyakkn bsabar... al-fatihah

lilypark said...

giler afrika muke aku... compare ngn adam yang putih melepak selepas dimekapkan.. cissss~

adamLUBA said...

oaker..adeh!
sejak bila plak aku kematian awek?
awek pun xder..mati amender..adeh2..

lilpark..
hua hua...adeh2..xper2..saya tak perjudis kepada orang berkulit hitam..hahahaha

epalgreen said...

adam nnt jgn lupe hapdate yer..
;p

Anonymous said...

u mmg cute.
haha
;p

adamLUBA said...

epalgreen..
baiikk nanti sayep akan update..
jgn wisau..
skang tgh mencari gambar yang sesuai untuk di update..lalalala

anonymous..
erkk..maa kacehhh!

bear said...

hahaha...
rupanya ko blakon tok cerita maya..
ceh..
kalu ako tau ako dtg join shoting..
ceh yanaa,atiq ngan ben xajak ako..
kurang asam btol...
;D