Tuesday, March 17, 2009

si-Jono


maaf T__T

(Lukisan di atas adalah di ilham-kan atas kejadian semalam.)

Fuhh! demam dah sihat! mukus pun dah hilang, tapi si batuk ni masih degil dan terus tinggal di dalam badan aku nih! Tapi agak okay laa dari hari-hari sebelum ni. Terima kaseh atas khidmat nasihat doktor peribadi saya si Yana-jono! So malam ni last untuk si batuk bermaharaja lela, kerana esok pasti kamo akan tewaaass!!!

Hurm, semalam buat pertama kalinya aku tak tetdo selepas nengok cerita HERO. yang hairannyer, sebelum ni..cerita tu laa yang selalu mendodoikan aku untuk terbang ke alam imiginasi mimpi. Tapi semalam tak menjadi pulak! Siap boleh habiskan satu episode lagi. Nak kata effect ubat..abang kt farmasi tu kata "dik jaga dik, ubat ni kuat nih..nanti comfirm ngantok" - Ngantok kepala ayam ko! segar bugarrr jaaaa! ceh ceh! Hurmm..mybe ubat tu tak berkesan atau salah si Amet yang memekak men gitar time aku nak tetdo! hahahaha! (maap amet!!! gurau ja!)

Sekian,
A.L

12 comments:

yanasaja said...

lukisan di atas kejadian semalam?hmmss~kamu buat sape menanges ar??.....xbaek ar!!

doktor adam pon baek gak~

jono yerk~hikhikhik...

adamLUBA said...

yaaanaaaaaaaa!!!!!
erkk...ituu..
erkk....ituu...
alaaaa..bukan saya sengaja! saya dah minta maap dah! nanti saya nak lanje die eskremmm!!! hohohoho

hoho..ni main doktor doktor ker?
hahahaha

jono! haah..dah kamu nak sangat nama tu..hehehehe!!!!

aainachentak said...

hahaha aku kompem si amet goreng gitar habes-habesan smp ko taley tidow kan!;D

owh2 aku suka jgk hero.tp lebih suka one tree hill.yeayy~ :D

adamLUBA said...

aainachantek..
jangankan goreng, dari pluc sampai laa ker tapp..semua dia sapuuuu!!
kira berdarah kejap laa telinga tu..
hahahaha

erkk..aku xsuka hero..bukan xsuka, cuma aku tak ikut sangt cerita ni..tetiba mmber aku ni dah ada ssn3..FAHAM plak aku nengok nyer...huhu..onethreehills pun aku nengok habis ssn1 jer..huhuhu

adifDAS said...

tahniah anda sihat
huhuhuh

Farra Muneera said...

dah sehat ke adam?

good!

mai sini cepat kite record video sengal 3 org. aheheheheh ;D

adamLUBA said...

adif
hoho..blom agi!! T__T

neera
saya ingat dah sihat rini..
tapi blom!
T___T
still batok! i think it get more worse..adeh!!
hehehe..nanti yer!
kita buat hari "mari menyengal" hahaha

emmetRaxor said...

budus...
ako goreng gitar tentu lah panas..
nak tedo pon xboleh sebab panas..
hahaha..

yang nanges tu aku taw sapa..
dia memang suka nanges..
aku kenal gambar yang ang lukis tu..

batuk nak keluar anak tekak makan la ais banyak2..
makan kacang banyak..
makan makanan yang pedas2..
baru cepat baik..
huhuhu..

nadya said...

batuk?
da try minum air panas? jgn bagi suam. bagi menggelegak tros minum. confirm sehat. try je.



:p
hee! gurau jek.
get well soon adam!

epalgreen said...

get well soon adam
:)

oaker said...

eheh adam kt luar je sehat . tp kt dalam tu dia ngan Tuhan je yg tawu. hohohoholick

Lyla Muhamad said...

walaaa , cute aa drawing tu . jles ! x))