Sunday, March 22, 2009

epok-epok!

T___T

hari ni, genap seminggu demam + batok! adeh..keadaan ini membuatkan aku cukup malas nak kuar umah, walaupun begitu aku sempat ke x-gig di QE2 baru-baru ni...hohoho! akan aku update nanti! walaupun xder camera, dapat rembat camera amet pun jadilahhhh!!!!! okaylah! batok dah teruk...nak makan ubat batok nih! pastu sambung nengok house! (hari ni dari kul8am aku nengok house season 4 sampai malam..hahahaha!)

Sekian
A.L

p/s: sapa tahu epok-epok tu aper? clue yang di beri kepada aku - bentuk dia 1/2 sfera, bahagian atas macam 'atasinchi' (-_-")(citer katun jepun tu), warna kuning..sapa tahu bagitau aku!! huh! erk, lagi satu ia sejenis makanan...sesungguhnya aku memang tak tahu nama jenis makanan! T_T

20 comments:

yanasaja said...

muahahahaha

adamLUBA said...

his his! yanaaaaa!!!
gitau laaa! T__T

adamLUBA said...

Tuan tuan dan puan-puan,
aku sudah tahu apa itu epok-epok!

si yana ni lah yang bertanyakan soalan tu! ia adalah karipap!
hua hua hua...
terima kaseh kepada google!
^___^

emmetRaxor said...

hahahhaa..
padan muka adam..
aku pon sekali tekena..

Elsa Soraya Othman said...

demam tak kebah lagi ke ? meh nak bagi petua hilang batok, beli air coke, masak air coke tuh dalam periuk- then minum sampai habis. they say it ll work out. tak tau betol ke tak. haahahha ;P

epok epok tuh bukan mcm karipap ke ?

adamLUBA said...

elsa..
really meh?
okehh! i'll try..
erkk..
nak beli tin, botol kecik or yg besaq?
huhuhuhuhu

yah yah! epok-epok adlah karipap!
saya dah google kan nyer..
nampaknya saya sowang ja tak tau epok-epok tu apa! T__T

emmetRaxor said...

beli yang besaq la adam boleh aku tumpang sekaki..
hahaha..

apexhuhu said...

ahmet tu asik nak sumber2 free je kije die..gaji tu simpan dlm album ye, buat duet hantaran kawen. *kawen ke beliau* ngeee....

adamLUBA said...

amet,
banyak la hang punya tompang!
hang beli coke,
aku beli pepsi,
pastu campur..
ngam?

apex,
kawin laa..
dia kawin dengan...
aaa...
aaa....
..................





pssstt..amet hang nak kawin ngan sapa?

icha said...

haha..lawak la.. mmg dah sah2 la karipap! icha pon demam je..smpai takde suara

adamLUBA said...

icha..
saya tak tahu epok adalah karipap..
mana saya tahu...
kt umah panggil karipap ja..
klu kt kg..orang kg panggil 'curry puff' so cam mana nk tahu?
T___T

emmetRaxor said...

gaji aku sket berbanding suma..
duet tak dapat nak simpan lagi sebab bayaq utang pinjaman pelajaran pas tuh duet moto,bagi kat mak sket..
aku bukan la berasal dari keluarga yang senang..
lain lah mak pak senang..
semua benda boleh dapat dengan mintak kat mak pak ja..
tu aku bertekad nak menjadi senang dan menyenangkan keluarga dengan kesenangan aku tapi satu hari kelak..
dan bila aku dah senang nanti akan aku tolong orang yang senasib macam aku...
tapi aku bangga la sebab aku tak menyusahkan kedua orang tua ku dengan bebanan wang yang banyak..
sebab aku belajaq pon guna duet simpanan aku sendiri..
tak cukop buat loan lagi..


Apek

tak pa apek nanti aku belanja budak umah kita makan..
tapi tak leh bagi taw lagi..
sebab nanti ang deman macam2..
aku belanja bukan nak dapat pujian tapi kerana keikhlasan hati..
apa yang aku belanja makan terima seadanya..
hehehehe..

Adam
uish..
jangan heboh2 dalam neh..
nanti suma taw..
hahhaa..

aik!! macam blog aku plak aku komen..

adamLUBA said...

hamet..
it's demand..not deman ^___^

heh!
bagitau jadahnya...
kawan tu dah ada laki lain...
adeh2..
tak yah tunggu amet..

oaker said...

perh... amet.... itu luahan hati ke puisi? idop amet idop amet.
(jgn lupe ajak ako nanti kalo nak open tabel) NGEEEEEEEEEE :)

oaker said...

aa adom.. akko ada petua nk bg ilang smua penyakit2 ang tu. ako cadangkan ang mkn pelam muda bnyk2 ngan garam blacan.

emmetRaxor said...

eh!!
alamak tertinggai d plak..
hahahha...

okey oker nanti aku ajak ang skali..

Elsa Soraya Othman said...

nak lagi power, beli yang satu dozen punya. boleh jamu kawan kawan sama. atau buat cuci tayar kereta ke, he he. :D takpun cari getah anggur <-- betul ke ni ar ? main taruk je, he he.

adamLUBA said...

elsa...
hahaha..
adeh! kalau itu..tak beli lagi dah lega..(sebab takut nak jamu kawan-kawan..hahaha)
erkk..getah anggur..betul tu betul..tp bukan ker anggur tu sejuk..lagi laa bertambah batuknyer..
-___-"

ugly said...

ayuyaiiii..... -_-'

epok epok pn ko tatau adam?!!
3taun duk kong kong! ahaha
owg joho panggil curry puff epok2!

ha. gerobok ape?
burtuqol ape?

eh, wan bai nk kawin 5hb ni!!

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片