Friday, March 27, 2009

EARTH HOUR!



yup! yup! yup! Rasa-rasanya dah tak perlu aku nak cerita pasal benda ni, musti korang semua dah tahu kan? So mari lah beramai-ramai kita padamkan lampu selama sejam. pada hari Sabtu (esok) 28/03 bermula 8.30mlm, tak susah kan? Mari kita selamatkan dunia kita yang kian uzur di sebabkan aktiviti kita sendiri.

p/s: tak lega demam lagi T__T

AdamLUBA

12 comments:

patenalya said...

Yehh mari berrgelap :D

icha said...

yeah! mari support..baru je update entri pasal earth hour jugak..hee..

p/s:still tade suara..

adifDAS said...

ish..
umh ang bukan dh gelap ka
tak yah tunggu 28 ni
huhuhu

jojie-elle said...

ape nih blog ko terang? huhu

padankan cahaya.. hikhik

aku pon baru menggelapkan blog aku,,

hehe..yeay!! x sbr nk tgk klcc gelap..tp maybe aku lik mlk esok :(
huhu

NIMI♥ Co. said...

sokong!sokong!sokong!

n0ra said...

sokong jugak!!!=)

chocolate said...

jom padam kan lampu!pas2 xyah bkak2 da..ngee

emmetRaxor said...

mari tiup lampu sampai padam..
kalou tak padam kira tak boleh la tu..
hahaha..

ayie said...

weh....bukankah ang menyambut earth hour dalam hujan lebat ???????

adamLUBA said...

kawan-kawan semua!
terima kaseh kerana menyokong earth hour...kepada yang tak sokong tu! dah tak boleh nak kata apa dah!

ramai yang kata kt aku "alaa, tutup lampu pun bukan bleh ubah apa pun"

tapi hakikatnya..kalau tutup lampu selama sejam pun dah tak boleh buat..apa lagi nak harapkan dari diowang ni? kan?kan?

huhu!
apa2 pun...marilah sayangi bumi kita! ^___^

oaker said...

marilah kita pakat tutup lampu. ya tutup lampu dengan kain. dengan itu, bumi kita dapat diselamatkan. Ayuh!

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛