Friday, March 13, 2009

crew-crew MAYA


poster ni xder kena mengena ngn cerita, aku saja gedit nak edit

senyum mu
akan ku cacah di dinding
gelak tawa mu
kan ku mainkan di corong radio
kata-kata mu,
akan ku tulis di dalam diari

saat bersama mu,
kan tontong berulang kali di kaca tivi
sesungguhnya kamu,
penyeri laman kehidupan ku


terima kaseh atas ingatan,
crew-crew 'Maya' | art,mind&soulproduction


aku di make-up ben menjadi edward cullen (bapak perasan)

sedang bersiap sedia untuk memulakan pengambaran

jurukamera din! budak ni sangat baik, ramah dan tamah

bainun a.k.a ben, si kesan effect muka juga sebagai cable gurl


syana si watak utama


ehem..ehem.. "sayang nak makan mee goreng?"


yana dan atiq yang sedang di bakar kepanasan melampau


yana, atiq dan aku, kami sedang main lompat getah


crew-crew art,mind&soul production akan sentiasa dalam ingatan aku

dari artOgroup
(adam | amet)

25 comments:

ahmdsyhmi said...

gambar no 6 memang takleh bla!

apexhuhu said...

amet sebagai ape dlm production ni? tukang buat ayaq ka tukang penghabis makanan? hehehhe

adamLUBA said...

ahmmdsymi..a.k.a bob!
perhh...susah babe! nak buat scene tu..mahu xcuci tangan sampai seminggu aku...alalalalala

apex,
erkk..biar amet terangkan sendiri..
or sapa2 dari art,mind&soul production nak bgtau peranan amet?
sila kan...

lilypark said...

wahh.. saye sebagai pengurus produksi ingin menerangkan kepada khalayak ramai tentang tugas2 amet.

beliau merupakan PA yang sngt setia kepada pelakon baru yang sedang meningkat popular yang bernama Adam

slaindaripada itu, beliau merupakan kami punye still photografer yang sangat hebat. Gambar2 yang diambil sangat santek.

slain itu juge beliau merupakan seorang runner yang sangat rajin..

waaah..bayaknye tugas amet dah buat... ni kang aku kene baya gaji kat amet pulak kang...

adamLUBA said...

hahaha...
ayed jgn risau..
dia PA saya..
selain photographer utk korang..
dia photographer peribadi saya..
pasal runner tu mmg dah kerja dia..
bayaran amet sudah di bayar dari dulu lg..
so jgn risau!
hehehehehe

kan amet kan..

Elsa Soraya Othman said...

adaaaaaaaam! gambar mee goreng itu sangat suweeeeeeeeeeet ;P you promise her ai eh ? keh keh :D

tuh scene ape tuh ? pujuk pujukkan ke ? ;) & gambar kamu lompat pun sangat cantek! love de langit.

adamLUBA said...

elsa..
hehe..yes..
i promise u ai,
4 ever!!!
hahahha..(konon)

yup! tgh pujuk..sbb dia monyot! huhuhu...erkk..tq tq~

Clara Emily Cancer said...

wat video ke nie adam..

adifDAS said...

wahh..
tahniah..
mcm ni la kta nk
artO 4ever
huhuhuh
tak sabar mahu melihat ini video
aaallalalalla

adamLUBA said...

iyer clara..
^__^

adamLUBA said...

adif..
huhuhuhu

adifDAS said...

wahh..
tahniah..
mcm ni la kta nk
artO 4ever
huhuhuh
tak sabar mahu melihat ini video
aaallalalalla

amet--tudia
meesti kembang tak sudah
amet kan otai
dia terer pasai ambik gmbq ni
lalalalla

bulat said...

gedit ka gedik?

adamLUBA said...

bulat...
erkk..
hentam jaa laa labu..
janji faham kan?
hehehehe
;p

Anonymous said...

nk pjuk offer mee goreng jek.?
hehe

emmetRaxor said...

huhuhuhu..
aku pon tak taw tugas aku apa dia??
aku diajak ikot ja..
aku pon ikut la..
tapi aku puas ati sebab aku dapat belajar something new..
hehehehe...
terima kasih semua..

Al-fahimie said...

huu..digelar pelakon..
melodi terjah nnti..
aha

oaker said...

kem salam kt cable gurl itu

apexhuhu said...

oaker si pemburu gadis2 single mahupon yang belom berkahwin..takkan kem salam ja?kem ah kek secret resipi ka, duit ka baru ah si gadis cable mau kat hang. tak pon hadiahkan die cable seguni..heeh

Diloz said...

wah,nanti sertakan sekali hasil pengambaran kat blog ni.

aku nk tgk.mcm fun!

adamLUBA said...

al-fahimie..
haha..tu laa..
takut babe tgk muka nas ahmad..

oaker..
sila kirim sendiri..
saya bukan posman..

apex.
klu nak kirim duit or secret recepie..
sila kirim truu aku..hahahaha

diloz,
bbaaaiiikkkk! tapi director kata lambat lagi..bulan 5 kot..sabar iyerrrr!!! huhuhu

Nadia Yuna said...

sangat cool lah adam!
if i can be one of da actor kan best
cikgu yang comel dan baik hati
hahah. sedikit perasan di situ =p

Senorita AiN said...

ehem..ehem.. "sayang nak makan mee goreng?"

hehhhehe...glupppp....
;p

EykaHamasuba said...

waaaaaaaaaa!

muke adam macam johnny depp dlm cite sweeney todd la time tengah dimekapkan..siap ade sepit lagi.



ish ish tak boleh jadi ni!


hahahaha
:PP

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片