Thursday, February 12, 2009

Ucapan

Kekasih, couple, teman, girlfriend & boyfriend, awek & balak, dan macam-macam lagi gelaran yang diberi kepada mereka pasangan lelaki & perempuan, lelaki & lelaki, dan perempuan & perempuan yang berpacaran. Hubungan yang secara am-nya lahir dari perasaan kasih & sayang.

Adakah semua yang berpacaran tu mempunyai perasaan kasih & sayang?
Adakah yang 'solo' tu tiada perasaan kasih & sayang?
Semua orang ada pendapat masing-masing.


14 February merupakan hari yang di sambut oleh mereka yang berpasang. Kesempatan ini aku nak mengucapkan selamat hari kekasih kepada:

Sheera&Josh, Adif&Aida, Mie&GadisLRT, Shafiq&Nazneen, Noe&Fandy, Hezry&Leyaa, Aqim&Akeem, Diana&BFnya, Afiq&Yana, Shazwan&Husna, MatDee&Orbit, Nadia Yuna&BFnya, Munira&BFnya, Kamil&Fiza, MatSedap&GFnya, Udd&Tunangnya, Khai&Isterinya, Amir&Ida, Nida&Syazwan, Alia&Azmeer, Mastura&BFnya, Zainet&Tunangnya, Atiqah&BFnya, Kamil&Fiza, Ciya&BFnya, dan kepada semua kawan-kawan lain yang mempunyai pasangan.

"Kasih&Sayang adalah satu anugerah yang diberi-NYA. Hargai ia sepenuh hati! Semoga hubungan anda semua kekal hingga ke akhir hayat!"

daripada,
Kawan, Sahabat, Rakan, Teman,
A.L

p/s: Tahun ni aku sambut dengan camera aku. eh! kasih sayang bukan terhad kepada benda-benda hidup ja kan? aku sayang camera aku apa! hehehe!

33 comments:

adifDAS said...

uish...
mcm sedey je..
relax bro..
dun give up bro
everybody have second chance

ksaih syang bkn kpd kekasih je..
huhuhuh

hapy valentine...love n da air
(wat the F++k im talking abt...damn...)

adamLUBA said...

sedey?
mana ada!...
hurm..patutnya aku sedih kan?
tp aku tak..
aku pun tak tahu napa..
tp okay laa..
mmg tak sepatutnya aku sedeh!
betul?
hang tgh dlm tekanan nih..
kes xselesai lg?

dianahamasuba said...

Diana&BFnya tue dituju buat aku ke dam? ke diana lain nih? LOL! paperpun tq buddy! ko nih pn ape lagi, lekas2 la cari gf baru. senang sket hidup ko. good luck!!

leeYa_Nagase said...

huhu...x gune gak couple..aku still celebrate valentine sowang2 kat bumi key ell inih again!!ape ke jadahnyer inih semue!!!!huhuh..thanks ah adam...paperpun tabah ek , chenta inih ibarat batu bata..empat segi..erk..keras..erk..tak pun seleper ker kan?aku pun x tau pe aku mencarut pada saat ini, paper pun selamat ari kaseh mengasehi!!!

adamLUBA said...

iyer iyer..diana..
engko lah orang itu..hohoho..
kim salam bF iyer...aku, nanti nanti la..awal lagi nih!

leeya,
hahaha..PADAN MUKA ko..haahaah! hah! bannyak la ko batu bata seleper la apa laa..klu lah aku menjadi batu bata/seleper aku akan tempatkan diri aku betul-betul dekat dahi ko! hahaha

Elsa Soraya Othman said...

selamat berkasih sayang dengan kamera kamu wokayh ;) produce more fabulous love! ha ha.

adifDAS said...

huhuh
kes aku...
ntah la..
hmm relax bro..
sedey tu lumrah manusia
ingt MAIN MISSION ang
aku menyokong anda..
huhuhu

adamLUBA said...

Elsa..
erkk, kenapa bunyi dah macam i nak membuat 'Onar' terhadap camera i? hahaha..xper xper, sayang i dgn camera ada tulus dan ikhlas lahir dari hati...

adif,
MAIN MISSION?
xfaham bro...skang dah xdak apa2 mission or vision lagi dah...
aku dah tak nak semua tu, ingat! bukan give up! cuma aku ada alasan aku sendiri!

adifDAS said...

hmm kn main mission ang
dpt control company sendiri..
focus kpd tu..
huhuhuhu

TAK GIV UP??
bgus2
huhuh

adamLUBA said...

oh mission tu...
hahaha! no no no! salah tu, term dia macam ada yg tak kena..apa kata tukar dia kepada 'dreams' or 'impian'. kan sedap sikit bunyi nya...

erkk, bukan bukan...
nak kata give up pun bukan..
tak give up pun bukan...
meants aku berundur diri dengan cara aman, bukan apa..
sudah jelas lagi mahu menyuluh?
faham2 sendiri laa babe!
klu peluang tu ada..
aku xkan teragak2 untuk merebut peluang tu..

adifDAS said...

ahaks..
btul2
jgn la menunguu peluang..
ssh tu bro
huhuuhuh

be cool and awe... wait wait wait wait wait some...
huhuhu

adamLUBA said...

wait wait! tampaq mau?
hahaha...
xdak susah nya..
aku tak tunggu..
hidup musti teruskan..
if ada...aku tak kan sia sia kan peluang...
klu tak dak, atau aku dah ada peluang yang lain...tak boleh nak kata apa laa...

this story wil be legend..
wait for it..
wait a little bit...
want to come already..
wait..
DARY!

adifDAS said...

huhuh
mcm chat box la comment ang ni
huhuhuh

life must go on..
look forward..

legendary....

Atira. said...

selamat hari kekasih!

minamisensei said...

Sheera&Josh, Adif&Aida, Mie&GadisLRT, Shafiq&Nazneen, Noe&Fandy, Hezry&Leyaa, Aqim&Akeem, Diana&BFnya, Afiq&Yana, Shazwan&Husna, MatDee&Orbit, Nadia Yuna&BFnya, Munira&BFnya, Kamil&Fiza, MatSedap&GFnya, Udd&Tunangnya, Khai&Isterinya, Amir&Ida, Nida&Syazwan, Alia&Azmeer, Mastura&BFnya, Zainet&Tunangnya, Atiqah&BFnya, Kamil&Fiza, Ciya&BFnya,

adamluba&_ _ _ _ _ _<-----ngan saper plak...

leeYa_Nagase said...

(menjawab comment ko pada 13 feb 2009 2:28 am)

banyak ah!!!owh..mentang2 ko dah jadi batu/sleper jadian, ko nak hinggap kat dahi aku ah? tau ah dahi aku x banyak space cam dahi ko..haa... siap leh bukak gerai rojak buah lagi kat dahi ko tuh ha....hehhehk

OBIT LIVRE said...

bukan matdee dgn orbit.

OBIT patut nya tapi,

kitaorg dah broke up 7 bulan sekian. blog ini buat aku sedih.

adamLUBA said...

minamisensei..
adamluba&dirinya sendiri ^_^

leeya,
cis cis, dahi aku adalah satu wilayah! jgn kn kedai rojak..nak bina city centre pun boleh! hahaha

obit,
opss! alamak! sory bit, aku tak tahu...dam dam!(kan aku dah cakap, diam lebih baik dari bercakap, skang aku dah nyesal kerana mmbuat entry ni T__T)

OBIT LIVRE said...

seyes tk kisah la :DD
ahah tq sbb kisah kwn kwn wei
syg ang

BETOI syg hang.

adamLUBA said...

haahha
SAYANG hang juga! cik obit

sodep said...

Sayang diri sendiri dulu sebelom sayangi orang lain... kalau satu hari di tinggalkan... tidak lah kesal sangat. kerana kamu sayang diri kamu lebih dari segalanya.

Anonymous said...

saye suke kamoo.. hahaha

norraien said...

kenal x saye huhu..
betol tuh betol tuh..
kasih sayang x berpihak pade benda hidup saje..
malah pade benda bukan hidup..
eceh..
cam saye same la lepak rini ngan camera saje hehe..
janji benda yg kite sayang..
btw hepi valentines day..;))

adamLUBA said...

sodep!
betul2..klu diri sendiri tak boleh syg, jgn harap laa nak boleh sayang orang lain! kan? kan?
tp kepada mereka yg sanggup ketepikan diri sendiri semata-mata utk orang tersayang..macam mana plak tu?
adakah diowang tu bodo?
klu iyer..saya di kategorikan sebagai orang bodo juga la~ hohoho

anonymous..
siapakah anda? terima kasih sebab sukakan saya, saya juga sukakan kamu ^_^

norein..
yeaahh! lepak dgn camera sgt best kan?
huhuhuhu

epalgreen said...

err..
eira ta phm sketla
nape sume org cam excited ek bile v-day..
bkn ke hari2 jg ari mpringati kekasih..
hmm
lgpn klu nk bkasih syg pn xbest dh 14feb..
sbb nye sume org smbut bnde yg sme..
hahaha
baek tak yah..
da ta spesel pulak..


;p

Anonymous said...

haha.. kamoo ta kenal pon :)

Ladynoe™ said...

terima kasih.
=)

rasa cam comel je taun ni. banyak lak dpt wish-wish.

adamLUBA said...

epalgreen,
hurrmm...entah! tanya la kepada mereka yang mempunyai kekasih! huhuhu..bagi sayep! samaaaaa ja harinya..xder lain pun!oh ada ada, hari kekasih adalah di mana penang akan jam teruk, di sebabkan semua kekasih kuar bercanda!

anonymous!
hehehe..thanks yah! sbb mem'visit' kan diri anda di sini!

noe,
sama-sama..ko bukan dari dulu lagi dah comel ker?

shee said...

happy vday juge adam! :)

adamLUBA said...

shee...
thanks ^_^

Anonymous said...

haha
tak jmpe lagi la dia tu!
sedey!

adamLUBA said...

anonymous..
xjumpa sapa?

ieyra said...

yup! kasih sayang bkn hanya utk si kekasih.
;p