Sunday, February 8, 2009

thanks guys!

Hari ni jalan agak lengang! Dalam sesaat dua aku rasa pelik. "Mana pi semua kereta nih?". oh! baru aku teringat hari ni cuti thaipusam, tapi aku tetap kerja. Oh mata terasa sedikit kuyu, pasai aku baru ja sampai penang pukul 4am td. Tak tau la pasaipa, susah betui nak pejam mata.


Sheera, mamat tak dikenali,adif dan mie

Ahad 08/02/09
- Bangun dalam pukul 12, siap-siap gerak ke rumah shee
- Pergi kenduri abang Acis @ Munira di KL (setup majlis tu sangat cantik! sangat dan sangat)
- Berjalan-jalan di BB, shee beli gitar akustik baru, Adif sesat masa nak keluar selepas ke tandas, Mie tegur sorang pompuan ni, dan pompuan tu pun angkat tangan balik, tapi rupa-rupanya pompuan tu angkat tangan pada owang di belakang mie (hahahahahahahahaha), selepas 10minit, baru perempuan tu tegur mie balik (ternyata mie tak salah orang, tapi keadaan tu sangat lawak bila mie cuba 'cove' malu yang teramat sangat tu)
- Masa balik, menyanyi beramai-ramai dalam kereta (tak termasuk aku, seperti yang sedia maklum! aku tak pandai nyanyi - insyaallah klu rajin nanti aku upload video tu)
- Jumpa leeya di NZ, sebab dia nak bagi hadiah kepada tunang dia (apex), masa mula-mula tengok hadiah tu, aku terkedu "bapak lah! laptop hp compaq", sayang betul dia pada tunang nyer! akhirnya pada pukul 4am pg tadi baru aku sedar yang aku telah terpedaya...seketul batu bata rupanya yang aku hurung dari kL ke Penang. cis cis!


munira & sheera

Maaf sebab tak banyak ambil gambar, bukan tak ambil langsung, cuma semua gambar di ambil menggunakan camera shee (baby80) so tak dapat la nak ditunjukkan disini. sekian dulu update untuk entry kali ni! sesungguhnya aku cukup mengangtuk!

Sekian,
A.L

attention: perasaan tak muka shee dah semakin berisi? hohoho..ini bukan teknik amik gambar ataupun effect liquify! shee betul-betul dah berisi, dah boleh tarik tarik pipi dia! yeaa! saya sebagai kawan dia sangat gembira! ^__^

p/s: guys! remember entry yg aku cakap pasal benda2 yang aku nak buat tahun ni? maaf sebab ada antara benda-benda tu terpaksa di batalkan seperti perkara no 1, 2 dan 7 atas sebab aku mahu lebih menumpukan perhatian kepada kerja aku sekarang!

15 comments:

jojie-elle said...

whatever it is, goodluck in everything u dO my fren :)

* eh aku jmp dah blog yushi.. ko dah jmp ker?

dier komen kat entry aku yg "off to perak" nick mohd anuar :)

adamLUBA said...

thanks jojie..

yup yup dah jumpa..
aku tgk dalam blog noe..
kt chat box..
masa tu dia tulih ydpt..
dah tentu itu dia..ohoho

minamisensei said...

wawawa,.....napetak joinnya nyi..ktme siaje l ehck pt auu ca ntsin g...hahah..nyanyijer...

adamLUBA said...

minamisensei..apa ko ckp nih?
hahahaha

adifDAS said...

huhuhu
thx to u too bro

peace

adamLUBA said...

ur welcom dude!

shee said...

thanx adam. thank u so much

minamisensei said...

wawawa,.....napetak joinnya nyi..ktme siaje l ehck pt auu ca ntsin g...hahah..nyanyijer...


wawawa,.....nape tak join nyanyi..kt mesia ni paul moss je leh ckp tau u ca nt sing...hahah..nyanyijer...

opsss der typing prob rupernyer..tak perasan daaaa

adamLUBA said...

shee..
no shee..thanks to you! ^_^

minamisensei
hahaha..tak boleh! nak nyanyi, seronok tgk diowang nyanyi..tp bila nak buka mulut, sora xmo kuar..so senyum ja dalam keta tu..hahaha

leeYa_Nagase said...

erk batu? laptop? hehhe tu kire berharge gak tuh bata tuh material dari istana tuh, ko bawak sampai penang..patut ko kene bangga tuh hahhaha

adamLUBA said...

haha..leeya!
kawan-kawan budak di atas ni la yg memberi aku batu bata dari kL ke penang! hahahaha

erkk, bangga laa ni, masa aku tahu pasal bata tu, rasa bangga sangat..
sampai berdarah hidung..pastu bangga sampai nak amik bata tu, sumbat-sumba t kt hidung si apex! sib baik mlm tu aku letih!

apexhuhu said...

hahah..
sesungguhnya ko la sahabat aku paling baik, sanggup bertungkus lumus mengusung batu bata itu smpai ke penang..hahaha

adamLUBA said...

haha..
baik laa sangat...
nasib baik hang mai amik aku pg tu..
sejuk sikit rasa..haahaha
apex, simpan batu bata tu,
bubuh dalam frame..
nanti leh cita kt anak hang..
dalam slot..
"how i meet your mother!"

leeYa_Nagase said...

eleh..tu pun aku dah limitkan tahap ke kreatifan aku..kalu x, mau aku letak beg cement, aa..batu baur kasar.., paku konkrit, aa..dan seorang buruh kasar myanmar khas untok mengiringi ko..haa

adamLUBA said...

hahahaha...
bongek ko leeya! blasah tunang ko jap lagi! hahahaha