Saturday, February 7, 2009

Nazneen & Shafiq













yeaa! aku sampai di pudu tepat pukul 6.00am. Hurm, melepak di area pudu, sempat juga aku ker pavilion sekejap untuk tgk graff jam tu pastu dalam pukul 11am gerak ke wangsa maju dan window shopping jap sambil melahap. Pastu seperti yang di janjikan aku ke rumah shee.

Wah! Baby WEU sangat cantik! sementara menunggu si Shee bersiap, aku melayan si Awan (adik si shee) tengok cerita tom&jerry (wah lama betul xlayan cerita ni). Dah habis bersiap si shee ni, kita owang gi amik si Mie, pastu lepak berhampiran di oldtown berhampiran dengan rumah shee. Hurmm..best best, bila lama tak jumpa ni, macam-macam benda yang boleh di bualkan. Pastu tiba la si adif...dah secara tidak di rangcang, kami ke Seri Kembangan, wah wah! Pastu lepak- lepak dengan guitaris 'Hello,This is the Band!'. Wah wah, baru aku tahu dia ni orang Aloq Staq. Nyembang-nyembang dan nyembang! sangat seronok!

Pada sebelah malam nyer kami (aku,adif,mie dan shee) ke Intai-Intai (tempat party bufday shee di langsungkan) untuk sama-sama menyambut bufday si Nazneen (GF Shafiq a.k.a Peek0 - shafiq ni adik shee). Sila lihat antara gambar-gambar di atas. Selesai upacara sambutan kami melepak pulak di NZ atas...dan lepas tu, hantar shee balik, dan yang lain balik ke Shah Alam.

Erk, okaylah adif dan Mie dah habis bersiap-siap tu! aku pula tak bersiap lagi nih...nanti aku update lagi aktiviti di KL..Insyaallah aku akan cuba ambil gambar banyak-banyak rini...ciaaauu!

Sekian,
A.L

2 comments:

emmetRaxor said...

sapa mamat poyo yang dok kat tengahsambil memeluk tubuh tuh??macam nak kenai ja..hampeh..

NazneenNajib said...

owh.. :))