Tuesday, February 17, 2009

Ku harap ku punya sayap,



ku harap ku punya sayap,

agar terbangku tidak di jumpa,
agar rasa ku tidak di duga.
agar perasaanku dapat di simpan,
agar pergi ku adalah aman.

ku harap ku punya sayap,

kerna ku sudah penat berjalan,
merentasi darat dan lautan,
kaki ku sudah lesu dan kepenatan,
di tusuk duri-duri bisa dalam kehidupan.

ku harap ku punya sayap

penulis,
adam

p/s: pelik, aku sendiri rasa pelik masa buat entry ni. Mungkin sebab aku sangat letih, dan aku tak berdaya nak berfikir secara waras. boleh di katakan aku sendiri tak sedar apa yang aku tulis ni, dah siap! bawu aku baca. hahaha.

23 comments:

ayie said...

pabila ang ada sayap....
dan pabila ang dah terbang....
kuharap angx ditambak jatuh..ha..ha..

adifDAS said...

huhuh
pabila ang ad sayap
blh la jumpa mu selalu
pabila ang ad sayap
blh la ku tumpang pulang
huhuhu

neaaahhhh....
adam bersajak ketika ini
sblm ni tak pernah ku lihat
munkin terlalu letih adam kn
letih segala2 nya
(ish..lain maksd tu)

huhuhuh
try to relax bro

peace...

nadya said...

hehe. same! same. ade sayap bole pegi italy ta paya beli ticket. :p

Elsa Soraya Othman said...

dat is so eureka, dalam separa sedar dapat siap satu sajak ;) wee.

take some good rest ov urself tau!

epalgreen said...

wahh hebat

;p

patenalya said...

Huu muka abg adam syok gl hahaha

Anonymous said...

kalo u ade sayap u gtau la ye~ i da lame na g paris tp ta kesampaian.. ha ha ha

apexhuhu said...

kau harap kau punya sayap..tapi kami sahabat-sahabatmu berharap kau berhenti merokok sebelum kau rebah ke BUMI tanpa sempat terbang lebih tinggi.

Pesanan khas oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

adamLUBA said...

ayie..
ceh ceh! kang klu aku ada sayap..aku terbang pi kt hang..pastu patuk kuat2 kt dahi tu..ada ka nak tembak aku yang sedah seronok terbang ni!

adif,
yah yah! penat babe!

dya,
yah yah! betul tu2..cakap pasal italy, boleh pergi vanice! pastu klu bandar tu tengelam, xyah risau..sbb ada sayap! hahahah!

elsa,
huhu..pelik kan? baikkkk! sayep akan berehat sepenuhnya!!! erkk, tapi sekarang ni banyak kerja, tunda rehat ke bulan depan boleh?
hehehehe

epalgreen,
terima kaseh!

patenalya,
haha..ada sayap! musti laa syok! ;p

anonymous,
hoho..boleh2! paris pergi bawu RM1,2oo tak termasuk surcharge! hehehe. balik pun harge sama..penat oo!!

apex!
erkk...coi coi coi coi!

oaker said...

pabila ang punya sayap, xperlu lagi ang dengki dengan pilot2 yg merampas kesayangan ang.

pabila ang ada sayap, ang leh pi keja dengan macam tu saja

pabila ang ada sayap, ang leh skoden sesape yg wat maksit kt tmn bunga, kemudia ang leh repot kat JAIP.

pabila ang ada sayap, mungkin bilik ang lg semak sebab ang asyik tebang ja ngan sayap ang.

pabila ang ada sayap, mngkin ang da x jaming ngan kami da sebab ang dah join Prof. X ngan X-men

pabila ang ada sayap, mungkin ang da xlepak ngan kami kt mamak lagi sebab ang dok lepak ngan angkasasawan kt salelit mahupun di bulan, xkirela bulan mengambang ke atau bulan sabit merah.

pabila ang ada sayap. awek2 hanya kaan memandang sayap ang n xkan memandang 'USB Port" ang yg tertera ang itu.

pabila ang ada sayap, mesti ang xleh nk pakai baju sebab susah kalo ada sayap nk pakai baju, dengan itu pusat ang yg pelik itu akan tertera.

pabila ang ada sayap.....

dari oakersphear

adamLUBA said...

oaker...
hang pilih..
1. kena sepak
2. kena sepak 2x
3. kena sepak 3x

itu dah kelonggaran aku bg dah tu..pilih pilih..pastu mlm ni mai umah, aku tunaikan impian hang! hahahaha

jojie-elle said...

nnt aku belikan ko yg warna warni tu ek ;p hikhik

adamLUBA said...

ko nk belikan apa jojie?
sayap ker?
nak nak...
nk yg ada 7warna tau..
hohohoho

- Isabella - said...

kamu ni photographer..???

hei..

nice to kno u!

- Isabella - said...

so, ade skill la as photographer rite??

i minat jugak, sangat2..mean it! always searching 4 kursus phothography...

tp, hampa..semua mcm tak diyakini..

ngee~

upload la hasil kerja u!

my pleasure to give some comment!

oaker said...

pabila ang terbang...... bila nk teberak mcm ne nanti? tahik2 tu berti terbang2 gak.

adamLUBA said...

isabella,
nope...i'm not a photographer..
but i like photography...
^_^

nice to know u too!

adamLUBA said...

isabella...hurrmm, klu nk tgk hasil kerja..bleh tgk kt my myspace..
;p

oh! i pun tgh mencari khursus gak..but skang ni xder masa sangat...
sbb sibuk dengan kerja..
so i banyak belajar dari kawan-kawan n buku..

Anonymous said...

ala yeke.. ingt free.. huhu :P

adamLUBA said...

anonymous..
mula-mula mmg nak bg free..
tp memandangkan nak tandas di klcc pun kena bayar 2ringgit..
so inikan plak nak ker paris..
hohohoho

Anonymous said...

bila dah ada sayap dan terbang.
dah tak nak turun.
nak stay kat atas jek.

Senorita AiN said...

i sdg meng'explore' u nye blog nih
nmpknye u suke gak berkarya ehhh...
gud job!
:)

hannamaruku said...

sumpah gmbr ni smart gile!