Saturday, January 31, 2009

Mimpi mimpi!



hey! lama rasanya tak datang mengjenguk ke sini. tak dak apa pun nak di tulis sebenarnya. Masa rehat sudah tamat, lepas ni masa untuk 'pulun' buat kerja. Hurm, memang patut pun kawan-kawan aku masa sekolah dulu selalu panggil aku 'budak pulun' (aku pun tak tau nak terang macam mana maksud ayat tu, sapa budak utara patut tau maksud ayat tu). Okaylah! biarkan la perkara ni, benda dah lepas pun.

Okaylah nak sambung buat kerja balik! banyak sebenarnya gambar yang nak di kongsi di sini, tapi nanti lah! bila aku dah betul2 free baru aku letak! okay! jumpa lagi..daaaa~

Sekian,
A.L

p/s: Semalam aku bermimpi seorang perempuan yang aku kenal tahun lepas, tetiba dia datang depan aku, pastu dia cakap! "sorry! Ara (nama sorang lagi kawan dia) tak suka you, so I tak boleh nak jumpa you esok".

hurm aku terus terjaga! S*@#T! yang aku tak puas hati nya...perempuan yang aku kenal tu sangat cantik dan dia tak nak jumpa aku sebab kawan dia lagi sorang tak suka aku. Ada ker wujud alasan macam tu? DAM!

22 comments:

Ladynoe™ said...

hai. berjumpa lagi kat sini. Sehat kau dam?

hahahaha. dah ada awek ke belum ni?
sampai terbawak-bawak ke mimpi ni.

minamisensei said...

huhuh..bukan per tue. len kali mimpi awek lgi cun bro huhuhu....then sorang2 bukan ngan kawan die...

Munky itu Hanjeng said...

rilex aaa adamm..
hang ensem..suma orang mau..
aku pon mau..hang nak jadi anak ayam aku???kwhahahaha..

hang memang pulun pon..
ada ka ajak aku men sk8 pukui 3 petang..panaih nak mmpuih!sekali tak ujan pon petang tuuuu..kwhahaahha..sumanya salah hang..

Farra Muneera said...

eh buleh yeah lagu tuh?

ang pikiaq banyak ni Adam.

tah tah sebenarnya dia bilang 'Ara suka you, so xley jumpa you esok.'

*meaning, korang duorg ade scandal ler.

haha merepek!

adifDAS said...

ish..
mcm kenai ja pompuan tu
huhuhu

ang mimpi jumpa dia ka
ang mimpi apa2 ngan dia..
alalalala

ang bukan pulun
ang seorg yg baik berkerja
huhu

jojie-elle said...

hukhuk kalo btol2 bnda tu jd, pompuan tu mmg sengal :P

tp..kdg2 ade gak manusia cam tu..hihi

nad said...

i know what pulun means. ahahhaa... =))~

shee said...

ahaha i tawu pulun! i tanye papa :p

ohoo sapekah gadis itu? jeng jeng jeng

Clara Emily Cancer said...

pulun lgu mn tuh..

kuat keja no org jitra nieh..

huhu =)

adamLUBA said...

hahaha..aiyarkk!

noe
yeaa..selamat datang..hohoho! erkk..awek xdak lagi laa! aku pun xtau pasaipa boleh termimpi mcm tu..heremm!

minamisensei
erkk! haha..klu laa aku boleh cntrl mimpi aku kan best! hurrmmm

munky
ceh!muckanip..hang yg ajak aku sk8 tgh hari tu..haha..masa tu sbb hang gian nk sk8..aku pun memandangkan anak buah hang..ikut saja lol~ ceh ceh! (anip ni otai flip ooo)

muneera
haha..nope nope! i'm sure what she talking to me..dam!

adif
ceh..hang kenai ka? are u sure? hehehe..ingat! tak semua aku cerita kat hang bro..banyak lagi pasai aku yg hang xtau nih!

jojie
betul betul! erkk..tp dia comel..alalalala

nad
yeahh! musti laa u tahu..klu u tahu jgn panggil orang utara laa kan?hahaha

shee
erkk..u tanya papa?hahaha..then papa ckp apa?
erkk..gadis tu! hurmmm...i rasa i ada cerita kt u..i jumpa tahun lepas bulan 3, 1st jumpa kt kLcentral..i ada bgtau u kan?hehehe

emily
erkk..hehe..mana ada kuat kerja..biasa jaa nih! alalalala

minamisensei said...

boleh kot...mcm aku bro, aku reke lu ak nk mimper per..klu tkder aral mlntng mimpi la mnder yang aku reke tue.....hahhahaha..hebat tak....ko nk thu tak rhsie die...

adamLUBA said...

wah wah..bestnyer..
nak nak nak..
erkk..ko jgn ckp minum air akar mimpi
(terpengaruh setelah tgk citer supernatural season 3)

minamisensei said...

just imagine..ntah tak reti nk ajar. tapi aku uat jadi...hahahahh.kekadang..

adamLUBA said...

oh! tau tau!
tp aku buat jarang sekali laa nk jadi..
aku dah tentu sebelum tetdo berangan dulu dalam 15minit..(selalunya fikir pasal benda2 yang aku suka)..
tp tup! bila tetdo..
hitam pekat jaa..
sedar2 dah pagi..
selalunya macam tu laa..
klu penat..selalunya time tu laa bawu mai mimpi..dah tu bila bangun..bertambah2 penat..
hahahahaha

minamisensei said...

hahahahah..btol2 berangan imagine..sbb kt dunia nyater mmng tk dpt. tapi kn, tu kene kejar dek hantu tu. bgun2 penat..hahahah ko ni klaka la bro..der jiwe designer..hahaha

adamLUBA said...

hahaha..
betul2..pernah sekali aku mimpi aku masuk satu mall..xder orang..
yang ada hanya sekawan zombie yang nak melahap aku hidup2..aku pun berlari2 kepenatan..tetiba tingkap pecah, seorang awek cun datang (nama dia chewa - ;p), dan menolong aku menembak mati semua zombie (erkk, zombie kan dah mati?). so mati semua zombie2 lahanat tu, aku tgk awek tu, awek tu tgk aku...mata bertengtang mata..
pup! aku jaga!
masa tu rasa penat tak hengat nyer..macam bawu lepas merentas desa. adeh2...

dan yg bestyer..sebulan lepas tu, aku jumpa awek yang selamatkan aku tu...jumpa kt kL central..hua hua hua! sib baik xjumpa zombie!

minamisensei said...

hhahhah..wah mimpi jadi kenyataan..taniah2...
biler puteri aku nk trun nie ek...dah banyak kali mimpi tak turun2...turun...

adamLUBA said...

kenyataan apa nyer..aku jumpa jer..
bukan dia selamatkan aku dari zombie pun..hahahaha..
erkk
tp klu dari segi metaphor..
yup..dia dah selamatkan aku dari di telan 'zombie'. Sebelum aku jumpa dia, memang rasa dah jadi cam zombie pun, serabut, xder hala tuju. tak semangat. tp sejak jumpa dia, mybe dia tak tahu..sedikit sebanyak kejayaan aku hari ni, di sebabkan oleh dia.

nadya said...

haha. pelik pelik je kamu neh adam. :p lucu! lucu!

adamLUBA said...

dya dya..
apa yg peliknyer?
apa yg lucunyer?
i siyes ni..
u mybe tak tahu..
i sebenarnya owang yg sgt siyes..
klu i ckp, owang gelak..
i ketok pala dia..
pastu buat muka garang..
pastu i cakap..
"hep! DIAM!"

minamisensei said...

wau dam sumber inspirasi nmpk....mesti special orng nie ek

@L!FF said...

muahahaha
cilanat nyee mimpi...
kadang logik kadang x logik...
mesti down payment ko x bayoo tu la psl mimpi ko putus tetiba;p