Monday, January 5, 2009

2008 - 2009

Selamat tinggal 2008, selamat datang 2009...

Fuhh! Dah lama rasanya tak melayari dunia cyber ni, macam yang aku ceritakan sebelum ni, aku bercuti di KL. Banyak benda aku buat, sampai aku pun tak tahu nak cerita macam mana. Hari demi hari, ada macam-macam benda aku buat dan hampir kesemuanya aku enjoy! (walaupun agak penat). Thanks kepada kawan-kawan yang sudi meluangkan masa untuk berjuma dengan aku.

2008 dah tamat, tutup buku lama, buka buku baru. Tapi buku lama jangan dibuang. Simpan untuk di jadikan panduan untuk masa depan. Terima kasih kepada 2008, sebab dalam tahun ni, banyak impian aku menjadi kenyataan....antaranya:

1. Jumpa Prinszcesz
yup! walaupun aku kenal dia lama, tapi tahun ni bawu berpeluang untuk jumpa dia. (Itu pun setelah beberapa kali nak jumpa tak jadi)

2. Dapat Canon 1000D (DSLR)
Tak pernah terbayang dalam kepala otak aku untuk beli benda ni, iyer iyer, walaupun dalam kategori entry-level, tapi sekurang-kurangnya aku ada gak benda alah tu. Aku dulu pun belajar pakai compact ja nk belajar pasal photography. Hurrmm, dapat-dapat DSLR ni, 2 bulan tetdo peluk camera.

3. HTC Pocket PC (Touch)
PDA, adalah handphone yang dari masa aku practical (semester 4) lagi aku dah mimpi untuk dapat. Akhirnya November 2008, impian menjadi kenyataan.

Inilah antara Impian terbesar aku pada satu masa dulu dan akhirnya tercapai pada tahun 2008. Sebenarnya, 3 perkara di atas, tak pernah terfikir oleh aku yang benda ni akan happen. Benda ni hanya mimpi-mimpi aku pada satu masa dulu. hohoho...okaylah sampai sini saja dulu! Entry kali ni tak letak picture..entry akan datang ek! jumpa lagi...daaa!

(aiyarkk..bebudak opis sudah mahu pulang, adeh2)

Sekian,
A.L

4 comments:

shee said...

adam ske sgt tsala eja prinzcesz T___T

adifDAS said...

huhuhu
adam tak reti eja
yeah yeah
lalalalla
selamat thn baru
moga thn bru dpt lg hapinnes n joy
huhuhu

ahmdsyhmi said...

hepi new year..

tahun ni ko nak sambar ape plak..

jangan rampas bini orang sudah..

*peace*

sHutDoWN said...

aku nk komen no 2 tu :D
yeah aku pn mpunyai nikon d80 yg slama ini diidamkan. bkn takat peluk camera klaw boleh nk mkn sekali, biar sebati menjadi jiwa hati agar terus bersemi ngeh ngeh ngeh :D
thn ni aku nk target PDA la memndgkn last year aku dh pn memilik kreta