Wednesday, December 3, 2008

Tenang!



rindu nak karaoke! jom kawan-kawan

wah! minggu ni busy gila! tak sempat nak kuar amik gambar, tak sempat nak lepak bersama kawan. Nak call or nak msg pun tak sempat! haihh! kepada Mie, sabar ek! nanti aku pos kan CD hang tu, serius skang tak dak masa. Mungkin di sebabkan dah hujung tahun so banyak kerja-kerja di office nak kena habiskan. Cuti raya pun dapat 1 1/2 hari ja....

Tak der benda nak cerita sebenarnya, cuma sekarang aku terasa nak sangat menjerit. Dapat layan karaoke pun best ni! hohohoh...kena pulak lagu Tiada lagi kidung mu (lefthanded) dan Misteri mimpi syakila (Wings). Perrhhh terbaik! hohohoh...

Baru-baru ni tetiba aku teringat balik kepada bekas si jantung hati. Terasa rindu pula kat dia, tapi nak buat macam mana, dia bukan lagi milik aku. Hurmm..kepada yang sedang bercinta tu, hargai pasangan korang. Nak bercinta, Senang..nak jatuh cinta, Senang,...nak putus cinta, pun Senang...nak kekalkan perhubungan tu, TAK INGAT PUNYA SUSAH! tapi kalau kita dapat kekalkan perhubungan bila di timpa sesuatu..itu la NIKMAT namanya. Tapi kalau dah tak der jodoh (ayat biasa orang nak lari dari pasangan) nak buat macam mana!

Eh! kenapa tetiba aku cakap pasal benda ni. Sebab baru-baru ni ada orang tanya aku pasal kehidupan cinta aku, so aku cakap la, aku xder comitment kat sapa-sapa lagi. PAP! diowang cop aku GAY! (!@##$$%#% ajar betul). Kat sini aku nak tegaskan..aku lelaki normal yang suka perempuan tulen dan kenapa aku tak dak gurpren. Sebab masih tak dak yang sanggup nak bersama dengan aku. hohohoho...tp aku happy kay! aku ada kerja yang best, family yang penyayang. Kawan - kawan yang terbaik (terutama sekali mereka yang berada di link 'sahabat terbaik') So kehidupan aku sangat bermakna sekarang. Lagipun aku sibuk dengan kerja-kerja aku. Kalau ada gurlpren pun tentu dia sakit hati sebab aku kerja sampai tak ingat dunia.Hahaha..aku memang gila kerja, sebab dengan kerja aku dapat bina hidup dan impian aku..hohoho..okaylah! sebenarnya aku tengah tunggu burger dari member aku. Skang dia sudah sampai..masa untuk makan...nyum nyum...jumpa lagi..daaa~


Sekian,
A.L

4 comments:

purplemanggis. said...

yes,
dia acap. Saya taw kamu die pnh cte.wuhu~
btw,sgt meminati pix kamu.

papepun tq yah!

Nadia Yuna said...

ohoh

merindu ke? heheh =p

incik adamkuh, saya x penah merasa single. hingga saat ini saya tertanya-tanya bagaimana melalui hidup 'single'.

& sometime i think, lagi best jadik single dari berpartner tapi emoooo memanjang. heh =p

** Bila mahu ngedate sambil shoot gamba2 saya? mengidan neh! hehehe =p

Nadia Yuna said...

oh. komen diatas, typo! ** mengidam **

adamLUBA said...

hahaha..nadia..tu yg pelik tu..ngidan! hahahahaha....
boleh2..nanti 'abang' kamu balik malaysia..kita gi shoot sama2..hohoho