Monday, December 8, 2008

Raya aidil adha


Selamat Hari Raya Aidil Adha....Hurmm, raya tahun sangat sekajap. Tak puas rasa nya balik kampung. Tahun ni aku melawat sorang ja kawan, Pija. Pada mula nya nak gi rumah dia tengah hari. Tengah sedap sedap dalam perjalanan nak kerumah beliau, dapat message dari beliau suwoh datang pukul 3.30pm. So rancang plan lain pergi Kota Kuala Kedah dulu untuk mengambil gambar. So lepak la kami di Kuala Kedah sampai pukul 3.30pm, elok-elok nak bergerak ke rumah pija, dapat msg lagi dari dia cakap 4.30pm plak. Adif bagi cadangan nak jumpa kawan dia..setelah bertukar-tukar tempat, kami akhirnya jumpa juga di Alor Star Mall. Yang best nyer...jumpa cakap 'hai' kemudian 'bye'. Dah! balik..perhhh buang masa betol.

Dalam keadaan tak tahu nak ke mana, pap! tetiba dapat message daripada pija cakap dia dah sampai umah dia. Alhamdulillah...so bergegas kami ke sana. Yeaaaa...dapat juga jumpa si pija ni, huhu..walaupun dia belajar di USM, dekat dengan rumah aku di Penang, tapi kami jarang jumpa. Ia laa, aku sibuk gila kerja sampai lewat malam, tak kan nak bawa anak dara orang kuaq malam. Mati aku kena ligan dengan bapak dia nanti. hohoho...best juga la jumpa si pija ni. Sebab lama tak jumpa so banyak juga la benda nak bersembang. Sedar tak sedar dah pukul 6.30pm. Terus balik la sebab malam nya dah nak balik penang. T_T


So malam nyer sebelom balik sempat juga laa lepak2 dengan adif ngan nazim. Lepak sampai kul 11, terus gerak balik, Amet yang bawa dan malam tu, aku sangat sakit kepala. haihhhh~ sib baik ada Amet, kalau aku bawa keta tu sowang2 memang aku benti tetdo dulu laa.. ;p


Okayla..busan kan?tak pi mana pun raya ni...oh! aku sepatut nya jumpa dengan Sheya Dona, tapi atas beberapa sebab tertentu tak dapat jumpa dia T_T (nak laksa laa...lapaq ni) huhu..so sampai sini saja laa dulu..

Sekian,
A.L

hoho adamLUBA versi kecik! ngee ngee ;p

12 comments:

Miss Nazrine @ Ayien said...

ahhahaa...adam versi kecik sgt cute

sheera said...

eh slalu nih ym ngan dak kecik tuh kan ABANG adam... hahahaha

oaker said...

hahahahadam. best la ang nya raya koban. ako dok umah mkn tdoq ja. bila nk karau ni?

wanieweng said...

alahai comelnye adam versi kecil.
huhu

adifDAS said...

COMEL ang masa kecik
TAk rasa nk tumbuk pun
huuhuhuhu

adamLUBA said...

ahahaha

ayien : thanks! ;p

sheera : a`aa..budak kecik ni selalu kena buli ngn u, pastu bila dia nak tetdo ada owang dodoikan..:D

oaker : tunggu hang ja pit..hang on, aku on

wanieweng : hehehe, maa kaseh! lepas nk nak buat wambut mcm ni balik laa..huaa huaaa

adif : tumbuk..TOMBOK rusuk hang sat gi..hahahaha

dya said...

alahai. cumelnye dak kecik tu. haha!

ezaty said...

wah!
comel! comel!

Nadia Yuna said...

ohoh. sangat tomei budak tecit itu. gewamnyelah. mahu ditubit-tubit.

tapi

itu budak sudah besar kan? heh. tak bolehla nak tubit2 lagi =p

** dat girl in maroon hijab is also sweet =) **

.liang.n.jo. said...

don hav adam luba lubah yg pakai pampers only? ==D

adamLUBA said...

jocelyn...got! u want?hahaha....

jojie-elle said...

mmg x jaoh beza ngan skang.. cume dulu lg puteh ;p skang pon..masih lg puteh ;p