Friday, December 12, 2008

Penang ker KL


kawan -kawan, jom beramai - ramai!

Kuala Lumpur, satu ketika dulu pernah menjadi tempat idaman aku untuk mencari kerja dan meneruskan hidup. Tak tahu kenapa aku menjadikan Kuala Lumpur sebagai sasaran, mungkin kerana ramai orang kata hidup di bandar mencabar. Atau mungkin kerana cara hidup masyarakat di sana! atau mungkin kerana teman-teman semua sudah berada di sana. Hurmm..tapi itu dulu, bukan maksud aku tak nak pergi KL, cuma aku dah tak nak tukar-tukar kerja, bagi aku..pekerjaan aku sekarang adalah yang terbaik yang pernah aku kerja. (macam kerja banyak tempat jaa sebelum ni (-_-") ) Aku akan pastikan suatu hari nanti aku akan meneruskan hidup di KL tapi masih lagi bekerja di syarikat yang sama (studeo grafix).

Okaylah! tetiba mencarut apa ntah kt atas ni, abaikan! hohoho...malam ni aku nak turun kL, so kawan-kawan! Jumpa di Red Bunglow esok (sabtu 13/12/08). hohoho...okaylah! nak gitau tu ja ;p hahah!

Di sini aku ada letak sikit beberapa keping gambar yang aku shoot semalam (khamis 11/12/08). Model ini bernama Yin Yin, salah seorang rakan kerja di studeo grafix. Gambar ni juga di ambil dalam studeo grafix dalam pukul 8 malam. Sebenarnya ada banyak lagi gambar, tapi malas nak edit, so post yang ni dulu! nanti klu ada masa, aku update! okay?

Okaylah sampai sini dulu, nak balik umah siap2 ni...Kuala Lumpur...tunggguuuu!!!



yinyin! is she cute???


yinyin with gloomy bear (from japan tau! import nih)


yinyin yangyang


Sekian,
A.L

ps: tak sabar nak tgk Band Rain-bows jam! aku adalah peminat setia kowang oiii!

5 comments:

Nadia Yuna said...

gud luck in everything ya adam! Chaiyo! semoga adam dapat berhijrah kembali ke KL bersama kerjaya yg lebih superb dibawah syarikat yg sama. amin =)

heh. adam kan sudah berjaya melepasi bermacam dugaan gitu. pasti boleh punye. insyaallah =)

btw

dat girl sangat2 sweet lah. rase cam nak tarik idong dieeeee. hehee

sheera said...

woahhh adam! thank u la jadi peminat kami. u jadi presiden fan club eh? :D hahaha

Hamzee said...

Yep2...

Kami sedia melantik anda...

Menang tanpa bertanding org kate...

Yeahhh!!!

adamLUBA said...

nadia: thanks! ;p

shee: hua hua...baikkkkkkk! saya akan menjalankan tugas dengan penuh amanah..okay sapa nak?bayar yuran keahlian cepat!!!

hamzee: yeeaaaa...tok ketua mmg best! yea yea

the girl said...

best rantai event? nanty update tao? hee!

adoi. sgt cute la that gal cam japanese. ;)