Thursday, December 4, 2008

Gula-gula Kehidupan


gurl : "sob..sob! isk isk isk!
guy : "kamu..jangan nangis, saya bagi gula-gula! xmo nangis yer sayang!"
gurl : "sob..sob!"
guy : "dah ler...xmo ingat perkara-perkara sedih tau! kamu kena tabah! apa-apa pun yang terjadi, saya
tetap ada di samping kamu! Hidup ni masih panjang, orang kata susah sekarang adalah untuk kesenangan di esok hari. Saya tak mau lagi tengok kamu sedih! saya nak tengok kamu gembira. Kamu berhak mendapat kehidupan yang bahagia. Saya teman kamu yer! dah jangan nangis lagi!"

p/s: Hidup ni memang mencabar...kadang-kadang kita senang, kadang-kadang kita susah! tapi kita kena ingat...yang kita tak pernah bersendirian!

Sekian,
A.L

11 comments:

sheera said...

T__T

adamLUBA said...

shee..

Zara Husin said...

haihs. :(

adamLUBA said...

uit zara...napa monyot?

wénkt said...

shedih!

emmetRaxor said...

adam emo..

i k a said...

sweet la adam..

=))

.liang.n.jo. said...

yeeeeee.... i want those candies too....

-Jo

Nadia Yuna said...

dats karikatur sangat suweeet! nadia copy na! =)

btw.

u're rite. hidup ni memang mencabar. selagi kita hidup, selagi tu kita takkan pernah berhenti dari berhadapan dengan bermacam jenis cabaran juga pilihan dalam hidup. Adakalanya kita menang. Adakalanya kita kalah. Adakalanya kita kaku dan buntu.

cuma satu.

apa yang paling-paling penting, jangan pernah kenal putus asa! things happen for a reason. Mungkin ada yang lebih baik untuk kita? siapa tahu kan?

heheh.

adam. komen saya paling panjang. =p

oaker said...

hehe kopi je nadia... tambah creamer skit. woit, sekerip dialog x boh pun. ak tau tu mesti boy ngan gal.

.fARhANA. said...

sweet~