Saturday, December 27, 2008

Bercuti.....



kawan-kawan...mari berJIMBA..saya sudah berada di KL. Bytheway..selamat menyambut awal muharram dan selamat menyambut tahun baru.

Sekian,
A.L

p/s: aku akan berada di KL agak lama, so segala update dan gambar akan di upload selepas aku balik dari bercuti. so..selamat bercuti, see u guys soon!

6 comments:

the girl said...

cuty di kl. bole selalu leyparking dgn shee n mie kn?! ;D

adamLUBA said...

hehehe..minta2 mcm tu laa..
tp xjumpa diowang lagi T_T

shee said...

adammmmm.... awat jaoh sgt stay shah alam.. tp its ok la.. hari rabuu nnt i da free kite hangout eh? sorry sgt i byk keje T___T

Anonymous said...

AdamLuba!!
ingin sunggoh mengenali mu!!
gambar3mu..membuat aku taleh tdo haha
cam gle fanatik la plak..
hey adam..alang3 kt KieL..hehe
jom jom jom..jom lepak lepak jom?




L.N

jojie-elle said...

oit.. ko x de rase nk lepak negeri len ker bercuti? ape je ade kat kl? ahaha i mean, leh je ajak bsfren ko shee, mie ker sesape p bercuti kt pulau ke..hehe..kan sonok! ;)

adamLUBA said...

L.N ...siapakah anda..?
boleh saajjjaaa...klu mahu mengenali..mari mari...
erkk..nak lepak cam mana..
nk cntct kamu pun xboleh..lgpun..skang dh kt penang..
hohohoh...

jojie..
hehe..yg bercuti aku, kawan-kawan aku xbercuti..so biar aku ja laa yg melawat diowang..hohoho...biler nk lepak sama ni weh?
adeh adeh