Thursday, November 27, 2008

Tag Sexy! : T_T

Aku telah di tag oleh wanie weng, (memang 'weng' ar dia ni..!) adeh! sila ikut arahan iyer :

1. Baca entry kali ni
2. Dalam masa 15 saat, gelak puas puas!
3. Sila tekan ctrl+W (untuk computer) / comand(apple)+W (untuk mac)
4. Diam dan jangan di ingat entry kali ni, jalani kehidupan seperti biasa.
5. Selamat beramal ;p

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tag sexy by wanie weng T_T

Cara-caranya:

1) Sertakan tiga keping gambar anda yang anda rasa paling seksi.
2) Tak semestinya tak berpakaian atau mendedahkan, mungkin anda rasa senyuman anda masa itu adalah seksi, sertakan!
3) Nyatakan kenapa gambar itu begitu seksi di mata anda?
4) Tag 5 orang yang seksi.


because of my smile lol! and the girl also sexy hoho(poyo)


pose yang seksi, semua SGians sangat seksi (poyo lagi!)


(-_-") ....... (the biggest 'poyo' thing i ever do)..... T_T

mereka-mereka yang seksi :
1. Sheera (tgk muka jer pun dah seksi :D)
2. Jojie (hohoho..kawaiiieee ;p)
3. Amalinah
(hehee..nina..pose! snap!)
4. Amet (ini paling seksi nih)
5. Adif (mamat ni xseksi..seksaa hah!)

Sekian dulu, entry yang meraban xtentu pasal pada kali ni, kepada mereka yang saya rasakan seksi tu, buat jangan tak buat..yahooooooo!!!!

Yang seksa,
A.L

12 comments:

sheera said...

hahahahahahahahaha gmbr last sexy!
woot woot! haha i tade gmbr sexy nih cane?? :p

adamLUBA said...

xtahu xtahu...ayokk!

oaker said...

hohoho adam dah gila... tp wat ako sgt jeles ohohohohoh xleh jd ni.

suhana said...

omg.omg...gmbar yg last tu ta tahan...*drool*..hahha..link la i weyh..kwn cyber..fs,ms,fc semua ada..

Munky itu Hanjeng said...

ikshhh apa neh?
bergambar lucah..neh nampak kat bapok2 stesen retapi siap la hang..

Amelynina said...

adam..nina tak sempat nak wat la..sori ye..tgh sibuk skit.esok dah turun kl..huhu

emmetRaxor said...

aku pon kena gak ka??
aku takda ketul muscle macam ang nak wat macam mana??
haram aih..
tag aku lagi..

adifDAS said...

aku seksi kot
tunggu sat
aku tak leh on9
tak intenet kat umh
mls nk pg cc
ddk lama2
huhuh

Zara Husin said...

gile arg adam WAAHAHA. baru urban ! HAHA.

Shara ;d

wénkt said...

pic last mmg hot

dya said...

wah wah wah! yup yup! pic last gila sexy okay?! ;p

Clara Emily Cancer said...

sexy la.. =)