Saturday, November 8, 2008

Suka, sukates


from google

Plan di KL tak menjadi, mula-mula plan macam lain dan sekarang berakhir tak seperti yang di harapkan, tapi ia bertukar menjadi semakin menarik dan menyeronokkan. Ada banyak benda yang nak di 'share' kan disini (lagi-lagi bab nota2 kesalahan bahasa). Nantilah bila aku dah balik penang aku ceritakan apa yang aku buat di KL.

Oh aku masik lagi di UK Perdana ketika aku sedang menulis blog ni. Hujan lebat so tak jadi kuar lagi (serius tak tahu nak kuar gi mana). So plan aku hari ni nak amik seberapa banyak gambar yang mungkin.

Semalam sangat seronok, terima kaseh kepada Shee, Mie, Amir dan Wan. hurmm..harap-harap hari ni dapat jumpa diowang lagi, shee tengah menguruskan urusan peribadi, amir tengah tetdo lagi ni rasanya, mie pula tengah menghadapi mid term, wan plak..hah..dia ada kt sebelah aku ni, tengah on9 sama-sama kt cc bawah umah dia. hahahaha....Okaylah, ada banyak benda nak tulis, banyak gambar nak letak tapi keadaan masih tak mengizinkan aku menulis semua, so nanti la aku ceritakan....


sekian,
A.L

-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Minggu ni aku belajar sesuatu, kadang-kadang kita perlu ketepikan kan perasaan diri dan sentiasa bertindak mengikut arus, omputih cakap "go with the flow", dan sekarang hati aku lebih tenang" - adamluba
-------------------------------------------------------------------------------------------------

11 comments:

ayie said...

kl..kl...kl..lk..lk...kl...
x de tpt lain ke ang nak p...............

adifDAS said...

ahhhhhhhhhh tidak
tak dpt join sekali

bz sgt nohh
sampai tak leh jumpa aku sat
nk 1000 daya
tak nk 8 juta dalih
huhuhu

sheera said...

adif.. bkn tanak dtg ;(
sume plan da lari sgt

adifDAS said...

tak kire shee
sedey gk
huhuhu
rindua ng ni adam
sebagai denda
ang kna blanja aku mkn mcd
huhuhu
nti aku trun png
alallala

adamLUBA said...

heh?
pulak..ada denda plak meh?
so apa plak denda kt hang sbb xjadi lepak ngn kami masa hari sabtu tu?
hah! hah!
jawab! jawab!

ayie said...

wek................
ajoi ada kat perlis...............
aku baru lepak2 ngan dia..............
ari ni(isnin) br di blk kl

adifDAS said...

baik..aku jawab
aku ad exam la ari ahad
mcm mana nk pi
nk kna study
ang ni pun..
ang yg ckp
study dlu
bru kuaq
aku ikut ckp ang ja
huhuhu

so mcd k
aku pi png nti
uhuhuhu

adamLUBA said...

see..
sbb tu laa aku xmau p kacau hang..
sbb hang nk exam dan kena study..
betul kan shee?

;p

adifDAS said...

sbb tu la aku tak pi kat ang
huhuhuh
so ang kna denda gk
aku nk mc chiken set large
tunggu aku p png
huhuhuh

adamLUBA said...

eh eh..
pa plak..
aku pun dikira tak bersalah laa..
sbb xmau kacau hang..
hehehe..
yeaaaaaa~
tak kira tak kira..
aku menang..

;p

adifDAS said...

mana leh ang mng
aku mng
sediakn duit utk mcd aku
huhuhu