Friday, November 7, 2008

lagi lagi KL..lagi lagi KL..haih~!


gambar ini di ambil dari google harap maklum!

Haih! balik balik turun KL..balik balik turun KL..aku pun xtau pasaipa aku dok boleh kerap sangat turun KL ni. Hurmm, tapi nak buat cam mana ramai kawan aku dok sana, so mana lagi nak pi kalau tak turun KL..iya dak? Cerita pasal kawan, baru-baru ni ada seorang kawan telah mengeluarkan kenyataan yang agak pedih (walaupun kenyataan itu betul).

"Asyik aku ja dok contact hang, hang tak pernah contact aku langsung."

" Balik-balik aku ja cari hang, hang tak pernah pun mai cari aku."


(
perhatian: ayat ini di ubah 'kata ganti diri' untuk tidak mengaibkan sesiapa)


Hurmm, kadang-kadang aku tak boleh ubah apa yang orang fikir pasal aku, tapi harap diowang boleh tengok sendiri macam mana 'hidup' aku sekarang. Lagipun aku dah biasa kena kata dengan orang, dari sekolah rendah, ke sekolah menengah, ke poli sampai la sekarang. Ada ja yang tak puas hati. haiihhh! (Kepada kawan-kawan rapat aku, sapa ingat apa yang depa dok kata kt aku? mari mengingatinya semula dan list down kat sini. apa-apa yang korang pernah ingat). Apa-apa pun yang lepas biarkan lepas, aku dah tak boleh ubah, yang penting masa depan masih kosong, hanya aku dapat mencorak masa depan aku. Hampa nak kawan dengan aku, aku terima, hampa tak mau kawan, aku tak marah, yang penting aku anggap semua kawan aku , dan aku akan terus hargai hampa semua sebagai kawan.

Okay-okay, cukup pasal benda di atas, aku cuma nak bagitau..


malam ni aku turun KL..yuhuuuuuuu!!!!!

plan aku:
jumaat: 7hb - 11.59mlm naik bas dari sg nibong, terus tetdo...
sabtu: 8hb - sampai KL
ahad: 9hb - balik penang (mybe balik petang sebab xmau sampai penang lewat sangat)

apa macam? gila detail kan plan aku ("^_^ )<--icon ni shee yang ajar

Sekian,
A.L

4 comments:

sheera said...

hehehe title tuh bunyik mcm ta ske turun kl je :p

"-_-

sok nnt i amik u k ;)

adamLUBA said...

huh? u nak amik i?
okay2..apa2 nanti msg lah! huhuhu...
xsabar nih..nak tgk reaksi u bila i bg benda ni..hehee..i xsabar nk letak benda tu dalam blog..tp kena handover kt u dulu..huhu..

erkk..mana ada xsuka..suka jaaa...hahaha..

Thara said...

ha dah dtg KL tu ape lagi. saya juga di KL! *hint hint* :P

ala adam. manusia dkt dunia ni mmg mcm tu. dengki tak sudah. tapi i understand ur situation. (kira i ni bestfren u ke? :P) sape2 yg tak paham tu mmg tak penah keje dkt SG lagi. kan! :P

ps : uve been tagged!

emmetRaxor said...

aku taw orang kata apa kat ang..
hahaha..