Monday, November 17, 2008

Cobaaaann~ T_T


monitor ku yang jahanam di jahanam kan lagi, amik ko! T_T

Cobaan...cobaaan....cobaan, "hai mambang tanah, mambang api,mam...."dah dah, terkesima sekejap aku dibuatnya. Haihh~ banyak betul dugaan-dugaan sekarang ni. Mula-mula CPU rosak, bila dah di baiki, monitor plak buat hal. Adeh! orang kata, orang yang berjaya ni pada mulanya memang banyak dugaan. (berjaya kah aku?hurmmm..satu hari nanti!) So kerja-kerja aku akan di 'hold-on' dahulu lah (adif sory! kerja ko xleh nak siap lagi la nampak nya).

okaylah, nak sambug buat kerja ni! (bos! minta maap pinjam masa jap nak update blog ;p)

Sekian,
A.L

9 comments:

adifDAS said...

aihemen....
rosak lak
tak apa2
aku sbb kurang duit ni
sbb tu nk srh ang cpt kn
tp tak apa la

sheera said...

haiyoh adam! tape tape
dugaan tuh ;D
tuhan syg kite. hee

adamLUBA said...

heh?apa kena hang kurang duit ngn job ni? (-_-)?

adamLUBA said...

hehe..
tu laa shee..banyak betul dugaan..
hohoh..a

apexhuhu said...

selamat berjaye!!
hehehe...
hang beli je laptop..
puas ati, hang bawk ja p mana2..confirm susah nak rosak sebab hang sendiri yang jaga, kalau rosak jugak pon puas ati, sebab hang tau hang sendiri yang rosakkan.ngeeee...

emmetRaxor said...

adam betul tuh dugaan neh mesti ada hikmahnya..

AphamBalek said...

huhu dahsyat2 dugaan hang,, harap bersabaq. Itu semua adalah sementara,,Monitor aku pn da cm celaka jugak,,mate aku da juling tgk screen monitor aku.. tgu masa nk baling kt bawah je bg mamak2 kt bawah sambut buat tempat tebar roti nan,,hahahaa

adamLUBA said...

haha..tq tq apex dan amet..

erkk..tu laa wan..xper hang punya monitor, just tulisan ja yg kabur..hoohohoh..
erkk..bang, roti nan mana ada tebar2..adeh2..dia letak dalam belanga hah! adeh! ni musti xpernah mkn nan..harap mamak bawah umah ja..adeh!

oaker said...

mati2 ako ingt monitor ang yg dlm blik ang yg berseni itu tp ropanya ada brek ditayar beskal. saja ako nyemak kt sini hohoholick