Sunday, November 9, 2008

Bantal & Selimut


from google

Sekarang jam 8.45am. Aku berada di office dengan keadaan yang agak penat.
Sebab apa?
sebab aku tak boleh nak tetdo semalam.
Sebab apa?
sebab tetiba aku rasa tak sedap hati.
Sebab apa?
Sebab aku rasa aku dah buat sesuatu yang salah dan bertentangan dengan apa yang aku selalu cakap dengan kawan-kawan aku.
Sebab apa?
Jujur, aku selalu cakap kita kena jujur dalam perhubungan antara kawan, kekasih atau sesiapa sahaja dan minggu lepas aku rasa aku adalah orang yang paling tak jujur dengan diri aku dan orang di sekeliling.
Sebab apa?
Aku ada alasan aku sendiri..biar la aku saja yang tahu! yang penting kat sini, aku nak minta maaf kepada semua kawan-kawan dan orang di sekeliling aku. Mungkin ada antara mereka yang terasa effect dia, mungkin ada yang tak perasan, mungkin ada yang sakit hati, apa-apa pun yang korang rasa, aku minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Aku tak berniat nak buat macam tu.~haih harap-harap malam ni aku tenang sikit dan boleh tetdo dengan lena.

Yang bersalah,
AdamLUBA T_T

11 comments:

adifDAS said...

huhhuh
be cool bro
everything hapend for a reason

if did someting wrong
im also sory...

tk cr

adamLUBA said...

thanks dude!
yah try to be cool..
tp nak buat cam mana..
asyik terfikir jaa nih..
adeh2...

adifDAS said...

ishh...
coment box ni mcm chat room lak
uhuhuh

relax bro
pk la keja tu lbh ptg lg
tak yah la pk sgt
aku phm ang
aku thu perasaan tu
try ro be cool
klo ang rasa nk cita kat aku
aku sedia mengdengar
walau pun ang bkn sorg yg suka cita kat org..
cita la klo nk
alallalalal
(macam lain ja bunyi.ish..apa ni.huhu)

adamLUBA said...

haha..
klu shee tgk cmfrm dia kata 'gay'
hahaha..
erkk..hurm,
aku xsuka bercerita meh?
bukan aku selalu cerita ka?
erkk..ada kan?
hahahaha...

sheera said...

ewwww korg gay
hahahaha :p

nape nih adam? ;;)
da rindu i? hoho

adamLUBA said...

erkk..
hah tgk, kan aku dh kata adif..
shee sure kata kita 'gay'
T_T (i suka pompuan la)

erkk,entah laa shee...
xsedap hati...
erkk..rindu u?
i rindu u hari2..
bila laa nk dapat dengar u jerit dalam keta lagi ;p
hahahaha~

sheera said...

hahahaha siott jer :p tggu i dtg penang..

adamLUBA said...

hehehe..
okay!
u nk dtg gitau awal2 tau..
i nk freekn jadual i..

yeaa yeaa

adifDAS said...

jhuhuhu
mana ad shee
kteorg brothers
tell everyting abt everything
no secret
rite bro??

kami tak gay
kami suka pompuan

ishh mana ad ang cita
ang diam selalu
klo nk cita pun
tak detail
aku kenai ang la adam

to shee:
nk dtg png tunggu i
i pun nk pg png gk
huhuhu

ayie said...

adam
nape wek...
ang dah buat salah apa
aku pon ada salah kat ang gak
(ye la aku pinjam cd ngan komik ang x anta lg...)
..................
aoi on t way g penang....
kontek la dia...........

adamLUBA said...

hahhaa, aie..
adalah sikit tekanan jiwa yang aku hadapi skang..hahaha..
dah dah..semalam dah lepak dengan dia..
malam ni mybe lepak lagi kot..
hohohohoh..
hang tu laa sapa suwoh dok jauh sgt..