Sunday, November 16, 2008

Maaf GF


Aku akan cuba dapatkan paling lewat hujung tahun ni!

Cuti hujung minggu di kampung sangat best! sebab dapat tetdo ja! siyes best..nak bangun dari katil pun dah malas. Hurm, computer di rumah (kampung) dah bengong! tak tahu napa tak boleh nak on9, sakit hati betul. Nasib baik ada hp abah, (hp idaman aku, alih-alih abah beli dulu, adeh!)


Mirrormask : dunia fantasi alam khayalan

Ada satu cerita aku tgk di tv smlm, mirrormask. Bapak best cerita tu, dunia di penuhi fantasi yang sangat berseni. Mood cerita yang agak gelap (kira senang citer macam alice in wonderland versi gothic). Kalau korang berminat dengan cerita-cerita fantasi dunia khayalan, kowang patut tgk cerita ni. (cerita ni tahun 2005, tp aku bawu tgk tahun ni T_T)

Jadual aku bulan ni, yea yea! hujung minggu turun kL, untuk menghadiri satu majlis rasmi (Rasmi ke?bg aku rasmi la sebab aku kena pergi juga apa nak jadi pun.. ;p) dan minggu selepas tu pulak aku kena membuat persiapan menyambut christmas untuk bebudak opis aku. Bulan 12 ni plak aku akan turun kL pada 25hb December 2008 untuk membuat side project dengan wan sabah. hehehe..tunggu wannn..aku datang!

kepada GF, saya minta maaf tak tunaikan janji untuk berada di samping kamu masa kamu memerlukan, dan maaf juga sebab tak call kamu semalam. T_T

Sekian
A.L

p/s: aku menulis ni dengan keadaan fikiran yang kacau bilau di sebabkan oleh beberapa benda yang berlaku dalam minggu ni. so kalau penulisan agak meraban tu.kowang faham2 sendiri la..

10 comments:

sheera said...

hehehe :p its ok la adam

adamLUBA said...

ngee ngee..yeaaa.. :D

sheera said...

adam nnt ajak wan skali 22 nih. i tade number die na invite.

adamLUBA said...

i msg u

AphamBalek said...

yeah aku tunggu hang mai,, jgn lupa bli ubat gigi byk2,,,hahaha

adamLUBA said...

hahaha..aram wan..oraite2..
jgn kan ubat gigi..stock ubat nyamuk pun aku bawa..alalalala~

adifDAS said...

huhuh
mai kl
bg tau aku
aku follow gk
aku nk pi shee nya bday gk

project ngan wan??
side band ka
nk join
huhuh

bdw gud luck wat ever things u do
huhu

adamLUBA said...

yup aku turun kL..
sabtu pg tu aku lepak ngn wan di UK perdana..erkk..mybe kuar mybe tak..bergantung pada si wan ni..

erkk..pasal project tu, bukan band, mana ada band 2 orang ja..
aku ngn dia just buat project yg kami rancang masa kt poli dulu..kan wan kan?heheheh...nak tahu?tunggu kemunculan kami tahun depan..NEAHHH! (muncul apa wan? ada bend ank muncul ka?isk isk..kenapa tetiba aku rasa aku dh jadi kemmy? jawab wan jawab!)

adifDAS said...

ala...
kna tungu ka
klo nk join tak leh ka
huhuhu

aku ska jd penyibuk ang
alallaa

apexhuhu said...

GF?haram...adam ada GF tak habaq, tapi aku tau apa maksud 'GF' hang tu.huhuhu...mari meramaikan umat di KL. mari la mari..mari g KL...