Tuesday, October 28, 2008

Tag by sheera

Hurmm, adeh! saya di tag lagi oleh sheera...walaupun xtahu apa sebenarnya tag ni, tapi saya suka dengan aktiviti ini, sedikit sebanyak kita dapat tahu pasal seseorang itu..betul? hehehe..

Tag
1. Take a screenshot of your desktop without moving/closing any of the windows.
2. tag 5 people



ini bukan pc kt umah, tapi iMac kt opis aku ;p


people that been tag is:
  1. Adif (walaupun shee dah tag hang, ni kira buat sekali harung ja laa)
  2. Amet Gaban (banyak kali dah tag ni, buat laa oiii)
  3. Apex (hah! dia ni agak malas nk update blog..adeh! harap2 dengan ni dapat laa di update!)
  4. Amalina (isk isk, dia ni pun dah di tag banyak kali ni, buat cepat)
  5. Diana Hamasuba (hehe..jangan ingat aku akan lupakan hang..cepat buat!)


Hehehe..harap-harap kita dapat kenal dengan lebih rapat lagi, biarpun hanya dengan desktop wallpaper..alalalalala...ciaaaauuuuu~!!!

Sekian,
A.L
Express the feeling tru lense

4 comments:

Anonymous said...

kes kes kes... encik adam yg dude!... campfire trusnya in planning, dlm serebrum ako, ako rasa kali ni kita wat kat Teluk Bahang o Pulau Jerjak, o Bt Feringgi jek. adalah mengebestkan lg kalo kite bawok khemah, leh stay up kt sana. ahli baru dialukan kpd yg excited nk join xdahal. amacam incik adamluba?

adamLUBA said...

ya incik anonymous..ini musti tak incik hapiz, incik mat sedap ni..saya sokong..kita jadikan sebagai aktiviti paling tidak pun 3bulan sekali..okay?boleh merapatkan hubungan antara solok tengku dan sri pinang..hahaha..weh weh..teluk bahang weh..xpun mongkey beach...xpun taman negara pulau pinang..best2..okay ngam..bulan depan nyer gaji aku beli khemah..hhohoho...

yah yah!
kepada sesapa yang berminat..
yang berada di pulau pinang di utamakan (dekat sikit..senang kira)
sila lah hubungi sayep..Perempuan adalah di alu-alukan..

adifDAS said...

cis
diutamakn perempuan
mana adil
huhuhu
wei..
tunggu la aku abes exam
aku nk join jg
allalala

adamLUBA said...

adif..baca balik...

yang dok penang di utamakan..

perempuan di alu-alukan..

beza tu..jangan salah faham!!