Wednesday, October 22, 2008

Shee, Mie & Amir





Saya betul-betul minta maaf sebab tak dapat 'join' korang this coming sweet november. Ada beberapa urgent job, meeting & family gathering (company) yang terpaksa saya ikuti pada awal bulan 11 nanti. Saya memang nak sangat pergi tau...cuma keadaan tak mengizinkan. maaf ya! Nanti kita rancang lain ek? Jangan risau, 'hutang-hutang' yang saya janjikan tu tetap akan di tunaikan..hehehe! (perh, ayat skema habis)


Mie, Shee, Amir...kowang kuar juga na 1hb ni...kuar nanti amik gambar banyak-banyak naa! naa! naa! naa!


to adif :
Oit kredit xdak oit, aku tak turun colourama..kerja babe! huhuhu


kepada mereka yang bukan diatas:
Minta maaf entry kali ni xdak aktiviti/gambar sebab keadaan diri yang begitu sibuk + masalah-masalah yang merungsingkan fikiran menyebabkan aku hilang sedikit 'mood' untuk kuar atau menulis apa2 cerita. Harap bersabar yah!


Sekian,
A.L

19 comments:

sheera said...

sorry adam. yea mayb kitorg kwat je la kot. but rase ta best sbb plan skali ngan u T___T takpe. kitorgtggu u turun k ;) i x mara pon. hehe na bwat cane ade keje. bkn u mintak pon kan.

adamLUBA said...

huhu..okay! erkk..amik gambar naa...
erkk shee..nak tanya..
'kwat' tu apa?
hahahahahahaha..

adifDAS said...

huuhu
tak apa
aku pun dh mula exam
1.11 ni
jumpa nti

sheera said...

kwar actually. haiyoh! t ngan r dkt sangat! type error. haha

haha! ni kire abes la i kan?
jgn masukkan dlm dictionary!!!!!! hahah

adamLUBA said...

hahaha..habis laa u shee..lepas ni kena bahan laa..hahahahah..aiyookk!

adifDAS said...

kwat???
apakah
huhuu

sheera said...

alaaaa T__T
tsala cket jew

adamLUBA said...

hehehe... ;p

adifDAS said...

adam
knp muka aku tak ad dlm lukisan ang
tak adil ni
ni blh dikatakn diskriminasi ni
huhuhuh

adamLUBA said...

hahaha..adeh2..nanti aku lukis muka hang..sabaq naa..di entry yang akan datang okay?hahaha...

adifDAS said...

klo tak ad muka aku
siap ang
aku merajuk truk2

adamLUBA said...

ceh ceh..yang tu pun nak merajuk..haihhhh!!! adif adif..
haaaiiiiiihhhhhhhhhhh!

sheera said...

hahahahaha! =)) korg memang gay :p

adamLUBA said...

shee shee..
adif yang gay..
i tak okay...
adeh2..

ayie said...

astagfirullah...............
sejak bila ko jadi gay adam...............
weh.............aku baru jumpa fakri n diana..............
dah beli keta baru..............
semalam baru aku ngan fakri dok ngumpat ang....ha.....ha....
(ada tercekik nasi tak..?????)
bila nak dtg perlis lg.............
nak ajak outing...........

adamLUBA said...

hahaha..nanti aku turun sana..bulan 11 laa kot..skang ni busy sikit..huhhuhuhu..apa2 aku contact..lapaq ikan keli nih

adifDAS said...

huhuhu
tak shee
i tak gay pun
adam yg paksa i
huhuhu
slah kn adaM

adamLUBA said...

sudah..sudah..SUDAH!
aku bukan gay, kawan-kawan baik aku pun bukan gay!
kami brothers laa..ini laa kehangatan relationship..kawan baik..tgk cerita 'gokusen' (cita jepun)..inilah namanya 'KAWAN' dan aku sayang kawan-kawan aku..

sekian,
A.L
(terharu selepas melihat 'relationship' dalam gokusen)

adifDAS said...

alalalalal
terharu lak
emo la ang ni
ni mesti rambut ang trun skali kn(rmbt emo)
huhuhu