Friday, October 10, 2008

Raya di Setapak



raya dengan.......


Ini aku lukis di waktu menungu file kerja untuk di save, bapak besar gila file dia, siap aku sempat lukis 2, 3 lukisan lagi, tapi aku masukkan satu ja, sebab......


jumpa kamu esok~


Sekian,
A.L

6 comments:

sheera said...

maad? ADAMMMMMM!!!! hippo btol la die. takpe takpe tggu esok

adifDAS said...

HUHUHUH
cantik nya lukisan anda
sampai gigi pun sama ngan tuan nya
jumpa anda esk

adamLUBA said...

hahaha..shee, jangan laa marah..
minta MAAD banyak2 naa!
hahahaha...
xsabar nak tunggu esok..huhuh..

adif..iya itu lukis cincai ja tu, kalu betul2..bilangan gigi pun akan sama mcm aku..hahaha

sheera said...

haha siot la u hippo!

apexhuhu said...

wei incik..ooo,kat kg halaman sendiri hang tak mau beraya..tang setapak hang mau plak beraya..ye sedare, demikian la kisah seorang penduduk JITRA yang dah lupekan kg halaman beliau sendiri. haihhh....gagag..selamat berenjoy di setapak housemate!!

adamLUBA said...

hehe..awal raya kan aku dah raya di JITRA..hang tu yang awal2 lagi raya kt KL..cis cis...