Friday, September 19, 2008

Tag tog tag



Sheera telah Tag aku, so aku pun buat la benda ni...(bocor rahsia aku, xper sekali sekala jujur apa salahnyer)


- State 15 weird things/ habits/ little known facts about yourself.


- The 10 people I tag are to then to follow my footsteps and write their own 15 weird things/habits and little known facts.


  1. Gigi saya rongak. ;p
  2. Saya suka main gitar sebelom tetdo, tp lagu yang saya main xpernah habis, sebab tahu sekerat jaa..haihh!
  3. Saya suka citer katon dan baca komik
  4. Saya selalu nervous bila cakap dengan pompuan (Ini betul ni, sampai sekarang pun macam tu, sebab tu kekadang bila bercakap agak tunggang langgang)
  5. Saya sangat boros dan makan (tp xgemok, makin kurus ada la)
  6. Saya sangat admire hampir ke tahap obses sama Sheera (perhh mention nama terus tu, nak buat cam mana, sangat seronok berkawan dengan dia)
  7. Saya amat meminati seni teater tp gigi xlawa, xleh masok
  8. Saya xpandai lukis perempuan (skang ni boleh lukis muka ja, tu pun kawan-kawan selalu kata macam lelaki, hampeh tul)
  9. Saya cakap selalu lepas ('terlanjur kata' - ayat yang senang di faham)
  10. Bebudak opis cakap saya selalu blur (mana ada kan?xder pun memandai jaa diowang)
  11. Saya suka nengok citer berunsur-unsur romantik. (macam The O.C, Sweet Home Alabama, Just like Heaven, What happen in Vegas, One Three Hills)
  12. Saya xsuka membaca (skang tengah cuba tanamkan minat untuk membaca)
  13. Saya xpandai nak meluahkan apa yang saya rasa (baik perasaan baik atau pun benci, diaam ja, sebab tu dulu ramai orang pijak kepala saya)
  14. Suka jalan-jalan tempat ramai orang, sebab kita boleh tengok macam-macam gaya
  15. Saya suka kumpul gambar sesorang ni (yang ni xbleh mention nama, bahaya!) dan hari-hari saya akan tgk gambar dia. Haiihhhhhhhhhhhhhh~


I will tag : (ada ka owang nk buat ni...alalala)

-Diana Hamasuba

-Apexhuhu

-Regina lala bye

-Adif

-Amet

-Pzan

-Alif

-NiGi (Nicky Geo)

-Aqim (dia ada entah blog?adeh2)

-Amalina


2 comments:

sheera said...

hahaha i tawu u ske tgk gmbr sape? :p

adamLUBA said...

erkk..mana u tahu?isk isk...