Sunday, September 28, 2008

Selamat Hari Raya



Yea yea..raya datang lagi, sedar tak sedar dah setahun sejak aku kerja di Penang. Ini kali kedua aku sambut raya sebagai SGian...Okay-okay cut it out..entry kali ni aku tak nak masuk kan gambar, so biar typo saja yang ada hari ni...


Kesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat hari raya, kepada keluarga di kampung, kepada kawan-kawan, terutama sekali FARAH SHASHEERA BT ROSLI (prinzces) the person that realy will be at myside when ever i need somebody...kepada kawan-kawan yang menjadikan dunia ini riang, adif, apex, amet, nazim, afiq, matdee, paklan, angah, wan peramah, anas tobik, muckanep,paiz aman, aqim, diana hamasuba, kadir chan,aja, mai, yan, zai, ajoy, aji, lee pc, bro anepsx20, deknoe, betty, adinang, ag, boboi, noh, dugong, ecah, lala, rara, rizal (kalau baca blog ni, bila nak p makan-makan lagi nih!), abang najib, gina, aida, amalina, shaznida, yazreen, farah, sheya (nenek), mie MJ dan kengkawan MJ, hafiz boo, kengkawan bangkit, kengkawan rantai, kengkawan lomokids, kengkawan di jitra, kengkawan di KL, ex-dip rekabentuk grafik, ex-senior JRKV, PJB, ex-5sciens SMKTP, ex-SMKTP, ex-form 6 SMKJ, ex-SKDWK, kengkawan myspace, kengkawan friendster, kengkawan facebook, kengkawan tagged, kengkawan ym, kengkawan di studeo grafix dan kepada semua la yang kenal aku.


Dengan ucapan, Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin. Kalu ada salah dan silap, terlanjur kata, terlanjur perbuatan...aku minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki, semoga persahabatan kita kekal. Love all of u.


Sekian,
A.L


p/s: Mula-mula nak buat voice record, tp ada masalah teknikal sikit, so hanya typo ja laa yang dapat dibuat (sory shee, i already try my best to do it..heheh,)

3 comments:

sheera said...

hee! tape la. i da ade version voice tuh. haha :p btw, adam.. prinzcesZ taw ;) selamat hari raya too! :)

adamLUBA said...

hahaha.bunyi nyer sama jaa..hehehe..versi voice tu untuk u sowang..ni i buat untuk ramai2..xsama..alalalala

Ladynoe™ said...

adam. kawen yan datang tau.

aku dah gemok gila.

(cakap awal-awal)