Friday, September 19, 2008

Hari ini sangat best!



Ya! Kembali lagi sayep pada kali ini, dan tidak akan meletakkan sebarang gambar. Hurm, betul la apa orang kata sebelum ini, penampilan dapat menaikan 'selft confident' seseorang.


Semalam aku baru sahaja membeli sehelai blazer/jacket ala-ala artis skang suka pakai tu, yang ada hooded kt belakang dia, tp aku bukan nak sangat hooded tu, cuma nak jaket tu ja, sebab bewarna putih. huhuhu..so aku pakai laa hari ni, mungkin kebetulan ataupun kepercayaan aku yang karut, banyak benda-benda yang baik berlaku kat aku. Kerja-kerja pun berjalan dengan lancar, dan yang pasti aku tak lagi merasa mengantok di kala pukul 1 - 2pm.
Hahaha, aku suka..erkk,jap jap, jangan salah anggap. Aku bukan suka bila di beri perhatian cuma aku suka bila orang 'respek' aku..itu jaa! huhuhu..tp yang paling best bila S****A call tadi. wah wah wah, berbunga-bunga aku tadi. hahaha...

erk, kat sini apa yang aku nak sampai kan adalah, bila kita dress up kena dengan gaya, kita akan ada selft confident yang tinggi, and bila kita ada selft confident yang tinggi, orang akan respek kita, dan bila orang respek kita, kita akan ada mood yang baik, berfikiran positif. Dan bila kita positif, perkara-perkara yang berlaku di sekeliling kita juga akan positif. erkk..paham kan? hahaha..entah apa yang aku melalut ni, apa yang penting, hari ni aku sangat gembira sampai buat kerja td xmau balik..huhuhu..Okaylah, sampai sini saja dulu untuk hari ni, lepas ni nak tgk Masked Raider Black complete set yang aku bawu beli semalam, yeah, nostalgia tu citer tu. ciaau~

p/s: Sheera thanks for doing a chat box for me, nanti I lanjer McChicken Plain kegemaran U tu!

SEKIAN,
A.L

8 comments:

sheera said...

hehe no prob adam ;)

P_ZaN said...

saper yg memnyebabkan ko berbunga2 tu??? S****A = Sheera??..hhehehe

adamLUBA said...

erk erk..hish hish..pzan..mana leh gitau..alalalalla

P_ZaN said...

hahaha....

Anonymous said...

ececeh lg mau cover sape S****A,senang je mau teka.
hahaha....

casper said...

ececeh lg mau cover sape S****A,
senang je mau teka la bro.
hahaha....

adamLUBA said...

aku xkata salah..aku juga xkata betul..hehehehe....

casper said...

hahahaha....