Tuesday, September 2, 2008

hanya tulisan...

Sabtu 30.08.08
Bertolak dari Penang ke Alor Star, petang tu lepak di Gerai Labu-Labi, pastu gerak ke tasik untuk snap picture. Malam plak konon-konon nak sambut merdeka kt alor star, tp bila sampai waktu samutan, huh..aku agak kecewa, dah laa parking xdapat, sambutan pun xder. Yang ada hanya mat-mat rempit yang konon2 berjiwa patriotik. (padahal bendera malaysia diletak di tempat duduk moto, pastu dilanyaknya ngn bontot yang dirasakan 'Mantap', padahal sekeping jer..patriotik sungguh diowang. Haihhhh!

Ahad 31.08.08
Pagi aku hanya melepak di rumah, petang aku gerak gi Kuala Perlis dengan Nazim dan Amet. Sampai dalam kul6 petang. Terus snap gambar, adeh2..entah apa2 gambar aku amik. Malam tu lepak restourant apa ntah kt perlis tu, boleh tahan laa makanan dia. Oh! masa kt restourant ni lepak dengan Gina dan Rudy. Kami lepak dan sembang menunggu hujan berhenti sampai kul12, pastu bawu balik Jitra. Tetdo~

Isnin 01.09.08
Bangun sahur, hurmm udang masak sambal, idaman! nyum nyum. Sahurr tu aku makan agak banyak laa, pastu sambung balik tetdo. Bangun dalam kul 11, mandi2 pastu layan chanel HBO. start dari cerita "Dreamland", "Dreamgirl" pastu citer katon 3D apa ntah yang rumah makan orang tu. hurmm masa tu jitra hujan lebat. Sedar2 jaa dah waktu berbuka. Habis makan, kemas2 barang untuk balik ke Penang. Apex datang terus balik Penang. waahhh! jalan maa tu jem habis. Lepas dari Gurun nak ker Penang, ada lebih kurang 4 kemalangan. dan setiap kemalangan paling kurang pun melibatkan 3biji kereta. Aduh! masa tu xsempat nk snap, sebab hari hujan so agak susah nak focus. hurrm. Sampai Penang lebih kurang kul12, layang Indianajones sambil sahur. Makan keripap + mee goreng pemberian mak Apex. 230 tetdo.

Selasa02.03.08
Bangun, kerja, kerja kerja kerja...nasib baik time kerja di bulan ramadhan ni boleh balik awal. seikutnya aku boleh balik kul5, tapi kul6 juga bawu kuar opis. Aku dengan Afiq mencari juadah untuk berbuka, habis dari Hospital Penang, ke Stadium, ke Jelutong, masuk tesco, masuk Jelutong balik mencari makanan, last sekali beli murtabak, taufufa + kuah sambal depan rumah ja. Sampai umah time tu dalam kul7, dengan kelam-kabutnya si Afiq pun mengoreng telur dan sayur masak kicap. Sempat gak berbuka. Aminnn...bila kenyang perut, mata pun ngantok, tp aku gagahi untuk buka mata, dan terus ke opis balik untuk siapkan kerja. fuhhh! habis kerja, balik umah dalam kul 12malam. Layan citer HULK ngn Apex, last sekali apa jadi ngn HULK tu pun aku xtahu sbb te'tetdo.

Rabu03.03.03
Bangun agak awal, terus gi kerja tanpa melihat jam. Sampai jaa opis tengok-tengok! laa bawu kul8pg rupanya. Ades! awal laa plak...aku pun menulis laa blog ni sampai skang dah pukul 8.26 pg...haihhh..ngantok laa plak..hahahaha..



okaylah, aku nak sambung buat kerja. Hurm entry kali ni aku nk letak gambar tp xtranfer lagi, so gambar2 untuk cerita minggu lepas ni akan aku upload kemudian. huhuhu...ciaaaauuu~

SEKIAN.


2 comments:

sheera said...

hehe panjang btol. :p

adamLUBA said...

haha..xsempat nk update awal2..so bila update tu..sekaligus bagi la..
tu pun xbagi detail lg tu..huhuhu..