Friday, September 5, 2008

Gambar - gambar!



seperti yang di janjikan, dibawah adalah beberapa gambar yang aku 'snap' sepanjang 30.08 sampai laa 31.08. huhuhu..so enjoy~



IMG_0716




IMG_0732




IMG_0826




IMG_0815




IMG_0906




IMG_0862



inilah sedikit sebanyak, maaf la, saya masih baru dalam bidang photography. Hurm..teringin plak nak amik gambar model, so saper sudi nak jadi model saya? Sila lah jangan malu-malu untuk contact sayep, okay!

Minggu ni banyak gila kerja, penat aku, hari ni jaa buka posa kul10 sebab terlalu sibuk di opis sampai tak tengok jam, sedar2 jaa dah pukul 10! patut laa perut time tu asyik bunyi dangdut jaa, tp tu pun minum jaa masa kul10, betul2 makan kul12 td (buka posa memerangkap sahur), lepas balik dari TESCO untuk membeli barang-barang dapur. huhuhu..okaylah, badan pun dah penat, mahu pergi rehat. daa~

SEKIAN,

2 comments:

Anonymous said...

salam.. wei wei.. aku nk jadi model hang.. huhuhu.. tp la ni aku kat pahang.. hahaha.. gambaq simple tp menarik arr.. tkleh jadi neh.. kna bli gak kamera sebijik..

Anonymous said...

lupa.. aku faiz.. bdk jitra gak.. tu aku la tu.. -anonymous-