Tuesday, August 26, 2008

Malam ini~



termenung






dah seminggu lebih..
kejap demam, kejap tak...
kejap demam, kejap tak...
malam ni paling teruk, sampai bawa kereta pun dah melayang-layang
haih!

minggu ni juga asyik teringat beberapa perkara lama, seseorang yang telah lama berada dalam hidup aku...
haihh!

aku rindu kampung...
aku nak balik kampung..
DECIDE..hujung minggu ni balik kampung.
xjadi gi kL...
alaa nanti bulan 9 nak turun kL lg..
sbb ada Lewis punya wedding.
dah laa buat time lunch..
masa tu posa plak...adeh!


::saya rindu kamu..sungguh!::

ESTRELLA - Ternyata

Aku lihat dia pandangan pertama
Ternyata indah
Senyuman, Liriknya

Ku ingin dia, saat pertama
Berjumpa, dengannya
Membuat ku gelisah

c/o
Waktu berlalu hari demi hari
Hati ku dambakannya
Untuk bercinta lagi


No comments: