Friday, August 22, 2008

lapar nasi~!



nasiiii~


hari ni satu hari hujan, aduh nak kerja pun rasa ngantok ja! hurmm tetiba aku lapar nasi berkonsepkan mamak, so tengah hari td aku pun gi laa lunch kt kedai mamak yang agak femes di pulau pinang, KASSIM MUSTAFA. (ada lagi yang femes, tp ini ja yang dekat ngn tempat kerja aku), sampai ja kt situ nampak plak ayam tandori, terus kansel makan nasi walaupun lapar nasi sebenarnya. Nasib baik masa balik kerja td (dalam 1230 mlm), apex ngn afiq ajak lepak makan kt restaurant SUBAIDAH dekat2 ngan USM. Terus aku bantai nasi lemak, PUUUAAAAAIIHH!

kerja hari ni berjalan agak lancar, dah lelehan air idong pun sudah berkurangan. allahmdullillah, dapat juga aku menjalankan kerja dengan lancar.

hurmm hujung minngu depan macam nak turun KL lg, hurrmm..duit lagi..hurmm, tempat penginapan lagi..hurrmmmm..tp boleh pi RANTAI event..hurrmmm..nak ker xnak..nak ker xnak..

hurmm...

hurmmmmmm....

hurrmmmmmmmmmmm...

ngantok laa plak..esok laa pikiaq lain..