Monday, August 18, 2008

The best Thing~

adam_shee
dapat gak jumpa shee, walaupun sekejap, tp sangat seronok!


Wah! Penat gila..ni bawu jaa sampai dari KL..huhuhu..memang hujung minggu yang sangat seronok walaupun banyak plan yang dirangcang xmenjadi..hahaha..

Sabtu
  • 600pg sampai Kuala Lumpur,
  • mandi kt stesyen LRT pasar seni,
  • sarapan di KL Central
  • letak barang di tempat kerja Castelo (kawan apex)
  • jalan kaki dari pasar seni ke lowyat, lowyat ke sg wang, sg wang ke mcD dekat simpang empat tu (apa nama ntah tempat tu), mcD ke lowyat balik, lowyat ke sg wang balik, sg wang ke lowyat balik. Hasilnya..dalam RM2 rib habis.
  • dalam kul 4ptg gerak jumpa Amet kt One Cafe (betul ntah nama kedai tu)
  • amik barang dari Castelo, mandi manda dulu kt stesyen keretapi Kuala Lumpur, pastu gerak ke Kelana Jaya naik LRT
  • dari Kelana Jaya, Alia amik dan terus gerak ke Shah Alam (kenduri Zureen&Fitri)
  • dari Shah Alam gerak ke Putrajaya (shoot gambar).
  • Balik singgah Ampang (sbb Gina nak mkn burger kt situ! Amet plak order air, bapak besar gila cawan dia)
  • Balik ke rumah kawan Amet (dekat puchong perdana kalau xsilap)

Ahad

  • gi KL Central (naik rapid KL - bapak pemandu dia bawa ganaz gila, terpengaruh impak maksima kot)
  • makan KFC (zingger burger xhabis, nasib baik ada Amet)
  • gerak ke Segambut (jumpa Aida, letak barang kt Mont Kiara, terus gerak ke Zouk)
  • tengok konsert Mocca Live in Malaysia (bapak! best gila xhengat)
  • habis konsert gi makan kt tupai-tupai (naik kancil 6 orang, sempit gilaaa - aku, adif, amet, apek, aida n gina)
  • masa tengah makan tu dapat sms dari Shee..aku terus makan dengan gelojohnya sebab nk gi jumpa shee dekat cyber.
  • terus gerak gi cyber, sampai dalam kul1 pg. lepak kt restourant D.Alif dengan Shee (adeh!dapek jumpa 2 jam jaa..)
  • dalam kul3 gerak balik ke montkiara (aku bawa keta dah melelong sbb ngantok, siap sesat lagi masa kt cyber nk keluar ke KL)
  • sampai kul4 lebih kot..terus tetdo!

Isnin

  • Gi makan apa nasi india kt apa nama ntah tempat tu (maap aku bukan owang kL..so nama2 tempat ni agak susah aku nk ingat). Bapak nasi dia banyak gila..aku mkn sekali jaa..sampai skang ni kenyang lg..
  • dalam kul350 ptg gi amik Gina
  • disebabkan bas balik penang kul4 dekat pudu, n amik gina kt damansara plak kul350..sah sah memamg xsempat, nasib baik aida ngn adif pun nak balik penang..so tumpang keta diowang (dari kL sampai Penang - asyik memekak jaa dalam keta nak tetdo pun xbleh)
  • kul9mlm sampai Penang.
  • kul2 pg..aku tgh tulis blog ni, dan aku sangat penat, sampai apa yang aku tulis ni pun aku xtahu..apa yang terlintas..aku hentam jaa taip

hurrmm..tu laa serba ringkas aktiviti aku hujung minggu ni..kt bawah ni aku nak share sikit photo2 masa aku tgk konsert Mocca tu, tp letak satu-dua keping jaa dulu..nanti gambar full aku upload dalam fotopages (bukan sekarang laa..aku dh ngantok gilaa ni..nak tetdo dah).

so byebye and good niite...ciaaaauuuu!

may new camera

Rm2 ribu aku habis kt dia ni laa!

mocca_zouk1

mocca_zouk2

mocca_zouk3

mocca_zouk4

1 comment:

sheera said...

hee! :D i merealisasikan hope u jew na jumpe i.