Monday, August 11, 2008

Betul ke?



"Btw, i msg ni sbb nk ngadu u smthng ni. Td i on9 ms. Komen2 dgn sorg mamat ni. I bkk la page dia, then ada gamba F**** *********. Bf dia ke?"

"Haa.Aah.Dia la! Bf F**** ********* ker? Sbb i tnya dia, dia kata tu gf dia.Hmm"

2 msg yang aku dpt cukup utk mmbuat aku terdiam...Eh! tp kenapa aku jd mcm ni? bagus laa klu dia ada bf! ada owang jg dia..gembirakan dia. Perlu ker aku tanya dia? kenapa aku nk tanya dia? dia bukan gf aku pun...tp kenapa aku rasa xsenang hati ngan msg ni? hurmmm....

300pg kerja bawu siap! haih ngantok! td balik kerja pun dh kul11..pastu terus gi sambut bufday pija..hahaha...kalakor betui budak tu..tp best! walaupun perancangan asal xjadi (lilin xnyala)haha..tp tgk kawan2 rasa seronok..sedikit sebanyak..aku pun tumpang seronok..

2 comments:

sheera said...

oo adam ade blog tamo bgtawu i eyh. :p *majok*

adamLUBA said...

aik..mcm mana u jumpa?