Monday, August 4, 2008

0130...

hello-hello..saja nk intro sikit kt sini...mlm ni mcm sgt panaz..xbleh nk tetdo..so lenjan jap com apex..hohoho..banyak benda aku nk cita ni..tp nanti laa..bila aku dh ada sebiji laptop..bawu aku serius ngan penulisan blog ni..

okay! sblom apa2..biaq aku cerita sikit..blog ni bukan nk cita sangat pasal aktiviti aku..aku tahu..xdak sapa pun yang berminat nk baca..hahaa..so insyaallah aku akan cuba kongsi segala benda2 yang aku minat and aku tahu...xkira laa..dalam design ka..photo ka..tp aku pun masih bawu blajaq..so aku harap dengan buat 'benda alah' ni..dapat menrajinkan aku utk mencari ilmu2 baru untuk di kongsi...tp kalu nanti kowang nampak ada cita2 pasal aktiviti aku..yg sedikit pun xberilmu..itu tandanya aku kebosanan...selain tu aku harap juga dengan penghasilan blog ni dapat melatih diri aku utk menulis (aku paling benci menulis..time kena buat karangan dulu, tiru mmber ja)

okaylah..sampai sini saja dulu intro aku..akan datang aku akan ceritakan sedikit sebanyak pasal diri aku dulu..senang..nanti takut ada owang cakap "apa mamat ni, tetiba nak kongsi2 ilmu..banyak sgt kaa ilmu dia?". Memang xbanyak ilmu tu, aku masih lg mencari, mencari dan mencari...so..jumpa lg..(hahaha..aku xrasa masa aku post blog ni nanti ada owang nk baca..sbb aku xhebahkan lg..nanti dh ada 2,3 entrance..bawu aku habaq)

No comments: